OrkarInte Postad 1 Augusti , 2004 Rapport Postad 1 Augusti , 2004 Hur spelar man 10 10, när man får den handen i texat holdem på low limit (0.25/0.50)NL bord? *pill i rubriken /Nusseman* *lite mer pill i rubriken då... /Nusseman* Citera
Nusseman Postad 1 Augusti , 2004 Rapport Postad 1 Augusti , 2004 Svårt att svara på utan att du talar om hur många du spelar mot, i vilken position du sitter samt hur mycket pengar var och en har framför sig. Helst vill vi gärna ha lite information om hur dina motståndare spelar också. Citera
jezaja Postad 1 Augusti , 2004 Rapport Postad 1 Augusti , 2004 [ironi] Förutom det nusseman sa så vore det bra med lite information om dig själv typ vilket humör, hur mkt du väger, hur gammal din syster är.. sådant viktigt. [/ironi] TT kan vara guld eller kattskit beroende på situation. Citera
snerki Postad 2 Augusti , 2004 Rapport Postad 2 Augusti , 2004 Själv callar jag ohöjjda potter i tidig position och hoppas på att floppa ett set. I sen position callar jag en raise och på button raisar jag oraisade potter. Efter det är det enkelt. Lägger ner om någon från in sina ess, kungar, damer eller knektar. Spelar högt om du får ett set och ger inga gratiskort om man får högsta paret. Så spelar jag iaf... Citera
parre Postad 2 Augusti , 2004 Rapport Postad 2 Augusti , 2004 Man synar en raise, floppar ett set och knäcker AA. Enkelt och profitabelt. Citera
gdaily Postad 2 Augusti , 2004 Rapport Postad 2 Augusti , 2004 *pill i rubriken /Nusseman* Om du nu ska pilla, så kan du väl pilla rätt! NL är aldrig low limit. Small blinds möjligtvis, eller lågt upptag, men... Citera
baller Postad 2 Augusti , 2004 Rapport Postad 2 Augusti , 2004 kalla det small stakes istället för low limit Citera
OrkarInte Postad 2 Augusti , 2004 Författare Rapport Postad 2 Augusti , 2004 nl är aldrig low limit. sällan någon bettar mer än 10$. jag menar om man spelar NL på bord med 10$/20$ så blit det automatisk större potter. Därför tyckte jag det var Low limit men jag har säkert fel, jag är bara poker noob fortfarande. Citera
kickboxer Postad 2 Augusti , 2004 Rapport Postad 2 Augusti , 2004 nl är aldrig low limit, sällan någon bettar mer än 10$ ?!?? Citera
Recommended Posts