Lokenius Postad 17 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2011 Är det samma procedur med Leggo som med DC? att man reggar med kontokort osv, får 30 dagar free trial, och sen börjar dom dra cash efter 30 dagar OM man inte avbrutit sin prenumeration?? Dvs att man kan få 30 dagar att se/tanka på gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fiskpatte747 Postad 17 Augusti , 2011 Författare Rapport Share Postad 17 Augusti , 2011 Är det samma procedur med Leggo som med DC? att man reggar med kontokort osv, får 30 dagar free trial, och sen börjar dom dra cash efter 30 dagar OM man inte avbrutit sin prenumeration?? Dvs att man kan få 30 dagar att se/tanka på gratis Japp fast 7 dagar istället för 30 tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eddor Postad 17 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2011 Inte spelat så mkt, då jag tagit det lite chill då jag sprungit så brutalt dåligt ett tag. Har ju dock mitt handmål jag måste fixa. Har lirat 32015 händer såhär långt vilket är helt ok. Spelade ju ingenting de 3 första dagarna av månaden. Dags o börja jobbaaa! Jag har ju bara 32k händer kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fiskpatte747 Postad 17 Augusti , 2011 Författare Rapport Share Postad 17 Augusti , 2011 Dags o börja jobbaaa! Jag har ju bara 32k händer kvar Jaja jag hinner=) Har du problem med den fantastiska ongameklienten ikväll btw? Jag har blivit disconnectad några gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lokenius Postad 17 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 17 Augusti , 2011 lirat 32015 händer såhär långt graf? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eddor Postad 18 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2011 Nope, för en gång skull är det inga probs för mig annars är det std att bli disconnectad 2-3 ggr per session Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fiskpatte747 Postad 18 Augusti , 2011 Författare Rapport Share Postad 18 Augusti , 2011 Nope, för en gång skull är det inga probs för mig annars är det std att bli disconnectad 2-3 ggr per session hur svårt ska det va liksom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fiskpatte747 Postad 18 Augusti , 2011 Författare Rapport Share Postad 18 Augusti , 2011 Fick in cirkus 2200 händer igår. Siktar på 4k idag. Grind grind... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fiskpatte747 Postad 25 Augusti , 2011 Författare Rapport Share Postad 25 Augusti , 2011 Long time no update. Har switchat över till pokerstars för en liten tid, då jag är sjukt tilt på ongame atm. Disconnectad från tre 200+ BB potter där jag vet att jag skulle vunnit minst två. Den tredje vet jag inte. Behövde tilta av mig lite på en klient som är byggd i nyktert tillstånd. 64327 händer spelade så långt den här månaden. Har alltså 15673 kvar. Borde gå fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nolfie Postad 25 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2011 Long time no update. Har switchat över till pokerstars för en liten tid, då jag är sjukt tilt på ongame atm. Disconnectad från tre 200+ BB potter där jag vet att jag skulle vunnit minst två. Den tredje vet jag inte. Behövde tilta av mig lite på en klient som är byggd i nyktert tillstånd. 64327 händer spelade så långt den här månaden. Har alltså 15673 kvar. Borde gå fint. Bra jobbat! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gnux_ Postad 25 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 25 Augusti , 2011 Long time no update. Har switchat över till pokerstars för en liten tid, då jag är sjukt tilt på ongame atm. Disconnectad från tre 200+ BB potter där jag vet att jag skulle vunnit minst två. Den tredje vet jag inte. Behövde tilta av mig lite på en klient som är byggd i nyktert tillstånd. 64327 händer spelade så långt den här månaden. Har alltså 15673 kvar. Borde gå fint. Hur är motståndet på stars? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fiskpatte747 Postad 25 Augusti , 2011 Författare Rapport Share Postad 25 Augusti , 2011 Hur är motståndet på stars? Har gått ner en nivå för att jag inte har så stor rulle på stars. Motståndet är rätt kasst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fiskpatte747 Postad 25 Augusti , 2011 Författare Rapport Share Postad 25 Augusti , 2011 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts