Gå till innehåll

26/5 & 29/5 Medlemssatelliter på PokerStars med cirka $1 500 i adderat värde


Recommended Posts

PokerStars kör nu två exklusiva satelliter till sin Main Event Passport-kampanj, där man via ett och samma steps-system kan kvala in till valfri internationell liveturnering i PokerStars regi, till exempel PokerStars Caribbean Adventure eller PokerStars EPT Grand Final.

 

Med start nu på torsdag klockan 20:00 adderas totalt 18 biljetter värda nästan $1 500 till potten. Den andra turneringen spelas på söndag samma tid. I turneringslobbyn hittar du en länk till informationssidan för kampanjen.

 

Namn: Poker SE Main Event Passport Sat (#397657672)

Tidpunkt: torsdag 26 maj kl 20:00 CET (registreingen öppnar tre timmar innan)

Inköp: $5+0.50

Adderat till potten: 6 st Step 3-biljetter till Main Event Passport värda $82 styck. (Totalt värde $492)

Lösenordsrebus: förstaärdandraärftredjeärwfjärdeärefemteärrsjätteärf

 

 

Namn: Poker SE Main Event Passport Sat (#397658943 )

Tidpunkt: söndag 29 maj kl 20:00 CET (registreingen öppnar tre timmar innan)

Inköp: $10+1

Adderat till potten: 12 st Step 3-biljetter till Main Event Passport värda $82 styck. (Totalt värde $984)

Lösenordsrebus: förstaärrandraäretredjeärwfjärdeärgfemteärasjätteäresjundeärråttondeärg

 

Här kan du skapa konto på pokerstars om du inte redan har ett.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"lottas ut" är dock en lämplig beskrivning då Stars, istället för att ändra till långsammare blindstrukturer (15min), nu har gjort forumturneringarna ÄNNU snabbare (5mins).

 

En gång i tiden var forumturrarna rätt okey, nu är det bara PartyPoker som fortfarande har vettig struktur.

 

Förmodligen bara en tidsfråga innan hyper turbos är standard? eller kanske ännu bättre, lotta ut hela prispoolen i första handen i form av megamörkar.

 

Jag förstår att syftet med dessa främst är att locka nya spelare, men någon måtta får det väl vara?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"lottas ut" är dock en lämplig beskrivning då Stars, istället för att ändra till långsammare blindstrukturer (15min), nu har gjort forumturneringarna ÄNNU snabbare (5mins).

 

En gång i tiden var forumturrarna rätt okey, nu är det bara PartyPoker som fortfarande har vettig struktur.

 

Förmodligen bara en tidsfråga innan hyper turbos är standard? eller kanske ännu bättre, lotta ut hela prispoolen i första handen i form av megamörkar.

 

Jag förstår att syftet med dessa främst är att locka nya spelare, men någon måtta får det väl vara?

 

Meh, måste erkänna att jag gillar turbo-formatet. Hellre det än att sitta och harva i fem timmar för med en jättelångsam struktur och utan egentligt intressanta priser. Mer en kul grej liksom.

 

Tror det har diskuterats förr, då främst i väldigt långsamma turneringar, att många gärna ser att det går lite snabbare.

 

Edit: Ok, jag håller med om att strukturen var rätt snabb, snabbare än jag trott iaf

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"lottas ut" är dock en lämplig beskrivning då Stars, istället för att ändra till långsammare blindstrukturer (15min), nu har gjort forumturneringarna ÄNNU snabbare (5mins).

 

En gång i tiden var forumturrarna rätt okey, nu är det bara PartyPoker som fortfarande har vettig struktur.

 

Förmodligen bara en tidsfråga innan hyper turbos är standard? eller kanske ännu bättre, lotta ut hela prispoolen i första handen i form av megamörkar.

 

Jag förstår att syftet med dessa främst är att locka nya spelare, men någon måtta får det väl vara?

Förstår inte varför man ska ha längre än 10 minuters blindstruktur. Turneringarna tar väldigt lång tid ändå på Poker "Segt som f*n" Stars. Kan medge att turbo i forumturneringar är lite tveksamt. Hade hellre sett 8 minuters blindstruktur men framför allt hade det varit bättre med 1500 startstackar istället för 1000. Jag gillar dock snabbare turneringar så gjorde inte mig något att det var 5 minuters blinds och tur hade man att man till slut fick vinna all-in efter två raka torsk med Ax mot Ax och bättre kicker preflop och AK mot J4.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...