Gå till innehåll

Bein börjar från $0


Bein

Recommended Posts

Tips som jag kör på ...

 

Everestpoker kan du lira enbords-gratis-freerolls.. Med 0.05 $ i förstapris..

 

Sen kan du lira större turnerningar för dom 0.05$ du vinner.. Osv .. Brukar köra upp några $ på det viset.. tar ett par dagar.. sen kan man börja lira skiten ur dom på NL minsta borden.. Öka succesivt :)

 

 

Hade bäst pokerfejs.

 

/Jimmy

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska spela 1 freerole innan jag ska sova, förhoppningsvis ska jag äntligen lyckas på Truemoneygames jag har varit nära 3-4 gånger nu och förlorat mot stora underdogs :/ tex med AA vs 99 osv

 

Truemoneygames

Tid, 23.15

Betalning, $50

Betalda, 27

Anmälda, 300

Nick, Bein

 

Edit - UR 150 plats typ

 

Synar på SB med A :diamond: 5 :spade: och flop kommer 467 :diamond: Perfekt flop nästan och jag betar 3bb, BB mig går all in och 3-4 st går också all in. VAD GÖRA? jag synar med mina 35 procent till nötfärg eftersom poten är enorm och jag skulle 4dubbla stacken :) och naturligtvis kommer inte färgen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter och lirar en truemoneygames som började för en dryg timme sen. 70 spelare kvar ca och jag är väldigt shortstack blir utdragen hela tiden, och när jag träffar får jag sälan betalt. Har ändå lyckats hänga kvar me lite tur och lite skills får se om jag kommer ITM idag

 

EDIT - klarar inte av det här längre lägger snart ner det här!

2st går all in preflop (extrema shortstack så de spelar ingen roll) nån idiot höjer med 4 :diamond: 6 :heart: och 2 synar och jag synar också med mina A :spade: 10 :spade:

 

Flop - 4 :heart: A :diamond: 8 :spade:

Massa bet och jag går all in, Alla utom han med 4,6 lägger sig

Turn - 6 :spade:

River - 9 :club:

 

Fatar bara inte hur han med 46 kan syna min all in på flopen och sen träffar han 6an också! Vad ska man göra när man ständigt blir utdragen på detta sätt?

 

föresten kom jag på en 60onde plats 27 betalda hade nog klarat ITM lätt enkelt eftersom jag hade gått upp på top 5 i chipcount.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte ta den vanliga TMG turneringen och har kommit längre och längre varje gång. denna gång var det inte långt borta att jag kom ITM

 

Truemoneygames

Tid, 15,15

Betalning, $50

Betalda, 27

Anmälda, 350

Nick, Bein

 

Resultat

Plats - 37

Betalning - $0

Kommentar -spelade väldigt oseriöst i början för att jag var väldigt oinserperad, efter 30 minuter bestämmde jag mig för att börja lira seriöst och det såg ut att gå vägen den här gången. förorade väldigt många mega poter men lyckades vinna många små så jag höll mig kvar endå. Handen jag åkte ur på såg ungefär ut såhär -

 

Jag - A5off

Han AJoff

 

Jag limpar in i SB han knackar i sin BB poss, inga andra med i poten

 

Flop - A 10 9

Han betar , jag raisar , han callar

 

Turn - 2

 

Han - han knackar , jag går all in , han blixtsynar

 

River - 10

 

Känns inte som jag spelade handen fel då det var rätt stora blinds och eftersom han täckte mig rätt rejält tänkte jag (när jag gick all in) att han nog synar med villket par som helst och de gjorde han, problemet var att han hade samma par som mig med högre kicker. Aja blir nya tag i morgon. Eventuellt kanske jag ska lira ett litet livegame ikväll isf får ni rappoter om det i natt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Homegame

 

Tidm, 21.00 - 00.00

Inköp, 20kr

Spelare,

Prisfördelning,80/20

 

Vi hade 10k i stackarna och började blinda med 25/50. Aldeles för små blinds för min smak då det blev väldigt segt spel, trodde jag. redan i 3dje handen träffar 1 kille Färg stege och den andre kåk på river och naturligtvis hammnade båda all in, väldigt tråkigt faktiskt att en skulle behöva åka ur så tidigt men men. Jag spelade rätt så bra och hade även flytet som behövs. Lyckades vinna rätt enkelt över en för dagen bra Ohmartin i HU då jag gick in i HU spelet med kanske 4/5 delar av markerna. vinnanden handen blev AJ mot 410 ingen träffade och jag vann. GG

 

Resultat

Plats 1

Pris 80kr

 

Pengarna spelade inte någon större roll utan de viktigaste var att äntligen mitt dåliga flytt kanske vänt då jag hade en hel del flyt idag.. dessutom hade vi 3 roliga timmar.

 

Skriv mera kommentarer sånt som gör det hela lite roligare :) kom gärna med ideér och förslag te x bra turneringar eller förslag på hur jag borde lägga upp skrivandet. Både possetiv och negativ kritik tas emot :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 months later...

Då har jag gått och blivit 100 gånger bättre på poker tror jag. Har nästan blivit en vinnade spelare. kanske 50/50. Tänkte iaf sätta in 30-40 dollar nu och spela för istället men söker bra tipps på sida där man får enkel bonus (som inte behöver clearas utan man får direkt) samt där det går att sätta in med E-Kort.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 6 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...