Gå till innehåll

från inget till 3/6 $


FaceFarter

Recommended Posts

Jahopp ...nu jävlar har jag skaffat nick och dagbok här.

 

Jag har lånat min brors nick och loggat in titt som tätt här på pf.

Tagit ett pars års uppehåll med spel men var reg. på 5/10 nlh i ett par år innan allt spårade ur och PLO:n kom in i bilden.

 

Jag lovade mej då att aldrig sätta in en enda kr på ett pokerkonto igen och det har jag inte gjort heller.

Nu har jag signat upp på NoiQPoker och blir bjuden på 5 euro och ska försöka överleva på dessa.

Om någon har mer tipps om gratis pengar när man signar upp är detta välkommet.

 

Hej hopp !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 55
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

In b4 bust ;)

 

nämen lycka till, sånt här är alltid lika svårt =)

 

ty ...ja, därför db.

Jag fick 10 usd från en annan site för ett par månader sen. Lyckades få upp detta till 600 usd, sen skottade jag det åt helvete och det lilla som va kvar tog blackjacken.

Tror på DB-rigg och ev så får man bättre diciplin.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

In it to win it!

 

Min "strategi":

För varje nivå jag klättrar, så behöver jag+5 inköp.

DVS.

nl4 behöver jag 0-20 inköp. KLAR 1 juni 2011

nl10 behöver jag 25 inköp för <-- här är jag just nu

nl20 behöver jag 30 inköp för

nl 30 behöver jag 35 inköp för

nl 50 behöver jag 40 inköp för

nl 100 behlver jag 45 inköp för <--- Här tänkte jag vara till efter jul, då åker flickvännen bort på utbytes-år och jag har mkt mer tid att spendera med pokern.

nl 200 behöver jag 50 inköp för

nl 400 behöver jag 55 inköp för

nl600 behöver jag 60 inköp för <-- våren 2012

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fått dina 5 euro samt dina 50 $ ? hur går det, bustat än? jag skulle kunna joina dig i ditt projekt på ngn site.

 

fick mina 50 på partypoker och tog 10 buy-ins igår.

...så br på 90 usd (50 usd är nog låsta som ngns´slags bonus ...antar jag)

kommer köra nl 4 tills jag har 150 usd.

 

bara å joina =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fick mina 50 på partypoker och tog 10 buy-ins igår.

...så br på 90 usd (50 usd är nog låsta som ngns´slags bonus ...antar jag)

kommer köra nl 4 tills jag har 150 usd.

 

bara å joina =)

 

Gjorde quizet med lyckat resultat, reggade på Williham hill, men fort. inte fått mina cash.. får väl vänta till senare i em. Har inte heller Fått mina kalaspengar på NoIQ pkr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tanken för mig är att jag ska raka 50$, så att mina pengar inte längre är låsta, för att sedan ta ut dem och flytta dem till en site där jag har RB.

 

Lycka till med ditt nl4ande FaceFarter, starkt och kunna lira det när du spelat nl1000 innan.

Jag använder mig även utav Holdem manager, så kanske slänger upp en bad beat eller två i framtiden.

 

Face, hur mkt kommer du spela? Köra intern "tävling" mellan oss två?

Jag lyckades även kvala in till Scoop Main event low m.h.a FPP poäng, Klonken där och jag är uppe på nl600 utan problemos!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gjorde quizet med lyckat resultat, reggade på Williham hill, men fort. inte fått mina cash.. får väl vänta till senare i em. Har inte heller Fått mina kalaspengar på NoIQ pkr.

 

NoIQ har jag ine tittat efter på ...ångrar mej att jag inte tog william hill lite. men har jy gått bra så ska inte deppa !

 

Var ju ett par år sedan nu så tycker inte det är några problem. Verklighet med fabriksjobb och skaffat bebis fick ner mej på jorden ganska jävla snabbt ...leta rea-priser i affären och börja dricka ful-öl är vardag.

 

Kan jag dra in 4-5 k skr extra / månaden (vilket är ett rimligt mål att uppnå ganska snabbt) så är det enormt mycket pengar för mej / oss.

 

Tiden kommer ju bli lidande. Kan jag snitta 2 timmar varje dag är det jävligt bra. Jag är pappa-ledig nu så finns möjlighet men vill ju inte sitta vid burken när bebis är vaken :/

 

Du är välkommen att posta så mycket du vill !

 

Gl på Scoop Main event ...jag har BG dit du kan skeppa pengar till :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

NoIQ har jag ine tittat efter på ...ångrar mej att jag inte tog william hill lite. men har jy gått bra så ska inte deppa !

 

Var ju ett par år sedan nu så tycker inte det är några problem. Verklighet med fabriksjobb och skaffat bebis fick ner mej på jorden ganska jävla snabbt ...leta rea-priser i affären och börja dricka ful-öl är vardag.

 

Kan jag dra in 4-5 k skr extra / månaden (vilket är ett rimligt mål att uppnå ganska snabbt) så är det enormt mycket pengar för mej / oss.

 

Tiden kommer ju bli lidande. Kan jag snitta 2 timmar varje dag är det jävligt bra. Jag är pappa-ledig nu så finns möjlighet men vill ju inte sitta vid burken när bebis är vaken :/

 

Du är välkommen att posta så mycket du vill !

 

Gl på Scoop Main event ...jag har BG dit du kan skeppa pengar till :)

 

Det är väl så, spelade själv nl50 HU med nl100 HU skott förr.. Även fast det inte är dina nivåer så är det en del pengar som student.. Då det gick bra plockad jag ut XX XXX kr varannan månad, livet som student va ju no problemos. Men att lägga tiden på poker istället för studier gjorde att jag tappa skolan och CSN --> att jag la av med pokern för att plugga ikapp.. Snart ikapp och solen skiner, så nu när sommarlovet snart infinner sig så hoppas jag kunna spela en 20-40 timmar/veckan.

 

Grattis till att bli Pappa, om det nu är så man säger, ett stort steg för dig kan jag tänka mig!

 

GL med liret, förhoppningsvis får jag mina kalaspengar på WH ikväll, så jag kan honka. Har sedan innan ett konto på Ongame med 50% rb, där jag tänkte lasta mina pengar sen, ska bara "tömma" kontot där först, se det som en sommarbonus ;) (Liorat nl30 samt nl 50 fullring där den senaste tiden.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ok!

Jag har lirat lite denna förmiddag och då jag inte fått mina pengar på William hill än så får de bli spel för de 5 euro jag fick på NoIQ. 5 euro --> 16. genom nl4a spel. sitter nu på 3 bord. tänkte öka till 5 st nr jag når 25-30 euro.

Känns lite halvsegt att lira utan RB dock, iaf på dessa mini-nivåer!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det sista jag gör är att jag tappar ett inköp, tänkte spela på färgen mot en kille som hade 67 pfr. han lyckades hitta bakdörren å sprang hem säkert tyvärr.. aja nya tag i em.

 

 

Game # 2225528255 - Texas Hold'em No Limit EUR 0.02/0.04 - Table "Aalsmeer"

 

Players(max 6):

adbuf234 (EUR 2.24 in seat 1)

levnason (EUR 4.06 in seat 2)

Floppus1 (EUR 4.05 in seat 3)

KVar (EUR 6.63 in seat 4)

gluxar (EUR 4.00 in seat 5)

CKA3O4HuK (EUR 4.00 in seat 6)

 

Dealer: CKA3O4HuK

Small Blind: adbuf234 (0.02)

Big Blind: Floppus1 (0.04)

 

Floppus1 was dealt: Ah - 9h

 

KVar Fold

gluxar Fold

CKA3O4HuK Raise (0.16)

adbuf234 Call (0.14)

Floppus1 Call (0.12)

 

Flop Ad - 2d - 6c

 

adbuf234 Bet (0.04)

Floppus1 Call (0.04)

CKA3O4HuK Raise (0.24)

adbuf234 Fold

Floppus1 Call (0.20)

 

Turn Ad - 2d - 6c - 8d

 

Floppus1 Bet (0.75)

CKA3O4HuK Call (0.75)

 

River Ad - 2d - 6c - 8d - Td

 

Floppus1 All-In (2.90)

CKA3O4HuK All-In (2.85)

Floppus1 Payback (0.05)

 

Floppus1 shows: Ah - 9h (a pair of Aces)

CKA3O4HuK shows: Jc - Kd (a flush, Ace high)

 

CKA3O4HuK wins: EUR 7.79 (with a flush, Ace high)

Rake: EUR 0.41

 

Game ended 2011-05-21 12:21:22 CEST

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har nu rejkat 53$, rullen ligger på 80$, så det har gått sakta men säkert upp. Ska flytta över pengarna till ongame nu å lira med RB.

Nu ska jag sätta mig och plugga tillverknings metoder (WOHEY) för att i em. träna för att kunna njuta av spelet ikväll!

 

Hoppas det går bra för dig idag Face-Farter!

 

<-- Kommer i start från maj att länka grafer varje månad och sammanfatta månaden som varit. I Juni hoppas jag kunna spela 30k händer ~~ .

 

XO

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur hittar man motivationen från att vart 5-10 reg till att börja med 5 €? Skulle aldrig jag klara iaf!

 

GLGL!

 

Som jag nämnde så var detta ett par år sedan och verkligheten är helt annan idag. Mitt mål är att få in några tusenlappar extra i månaden och idag är det värt så mycket mer jämfört mot då.

 

Började med 50 usd efter ett erbjudande.

 

Jag har spelat lite idag och rullen ligger på 125 usd.

Funderar ut några br-regler och tror jag ska köra på 12 inköp upp till nl 0.25/0.5.

Minst 20 inköp innan jag kliver upp till 0.5/1 och sedan blir det 25 inköp för högre nivåer.

 

PLO:n ska jag vara ifrån ...sen skulle en alko-mätare till datorn va en jävligt bra grejj :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har nu rejkat 53$, rullen ligger på 80$, så det har gått sakta men säkert upp. Ska flytta över pengarna till ongame nu å lira med RB.

Nu ska jag sätta mig och plugga tillverknings metoder (WOHEY) för att i em. träna för att kunna njuta av spelet ikväll!

 

Hoppas det går bra för dig idag Face-Farter!

 

<-- Kommer i start från maj att länka grafer varje månad och sammanfatta månaden som varit. I Juni hoppas jag kunna spela 30k händer ~~ .

 

XO

 

 

Bra jobbat :-P

 

...PMa gärna RB deal och info om denna :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hade en hemsk dag idag... va uppe i 125 dollar, gick upp till n10, tappade ner till 75.. tog en paus. Tappade sen ner till 55..

 

nya tag imon, skickar pm imon

 

illa :/ ... Gör så. Spelde lite stejk på Svs 2/4 -hu...gick 1300 +

...650 för mej. tänker skicka in dessa i någon rulle med bra rb efter jag clerat min 50 usd deal.

 

så ca 225 usd (50 låsta) usd i rullen nu.<

 

ska fixa money bookers och få in allt på Partypoker sen blir det nl 10.

 

...kommer forssätta att spela lite HU på SVS framöver ...ganska bra stejk-atal som kommer stegra efter 100 spelade timmar om jag sköter mej.

Nu är det 50% av vinst och förlust ...men om jag fortsätter att göra bra resultat så kommer avtalet bli bättre.

 

Sömnpillret har börjat verka nu så nu blir et säng !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...