LindaLust Postad 6 April , 2011 Rapport Postad 6 April , 2011 Hej hej! Väntar dampat på en Macbook som ska dimpa ner any day now. Hade tänkt köpa Windows 7 då jag hatar macs os. Såg att då man köper Win7 kan man tanka det direkt från Microsoft. Så min fråga är: kan jag tanka det rakt till min Macbook och installera det? Eller måste jag tanka det på annan dator och bränna på skiva? Mvh Mac-oskuld Citera
heltok Postad 6 April , 2011 Rapport Postad 6 April , 2011 ska du bränna windows på din mac tvingas du göra det i mac os tyvärr. sedan när du har bränt det måste du lämna mac os för att installera det vilket lättast görs genom att starta om datorn och hålla inne "c". sedan låt windows formatera HD och ersätta GUID med MBR. Citera
devalanteriel Postad 8 April , 2011 Rapport Postad 8 April , 2011 Tanka och bränna kan du göra på vilken dator som helst. Citera
Supertequila Postad 8 April , 2011 Rapport Postad 8 April , 2011 OMG... windows hellre än MacOS.... Citera
Recommended Posts