Svinto Postad 4 April , 2011 Rapport Postad 4 April , 2011 Hejsan, jag var ganska aktiv på forumet och som nätspelare för några år sen men slutade både foruma och spela allt eftersom karriär och pokerfri fritid tog allt mer tid. Nu märker jag plötsligt att jag saknar spänningen, nörderiet runtomkring och extrapengarna pokern gav och funderar på att ge mig tillbaka in i matchen. Hur som helst: Vad är egentligen grejen med att ett par gamla "forumprofiler" har lämnat forumet för att SvS på något sätt är inblandade? Har SvS något slags inflytande över vad som får och inte får skrivas eller är det bara politiskt tramseri från avhopparnas sida? Inte för att jag känner någon större saknad efter herrarna som anmält sitt missnöje, men jag fattar inte riktigt om detta betyder att pf.nu lyder under något slags reellt SvS-inflytande... Tacksam om någon orkar sammanfatta! Citera
Saint_Bjorn Postad 4 April , 2011 Rapport Postad 4 April , 2011 http://pokerforum.nu/forum/om-poker-se-och-pokerforum-nu/63125-angaende-svs-pa-forumet.html Det som inledde fyrverkeriet var att SvS fick en särskild och upplyft tråd som hette i stil med "Poker-SM Online 2010" (tråden bäddades relativt snabbt in i SvS:s ordinarie sajttråd). Citera
Recommended Posts