wieee Postad 2 April , 2011 Rapport Postad 2 April , 2011 Kan / bör man spela K hög färg på samma sätt som A hög färg? Jag frågar då jag sista tiden haft oflytet? att springa in i A hög färg med min K högra färg mest hela tiden Är det 3s på brädan så skjuter jag på med K som om det vore A, lägre kort också men med de högre är jag inte rädd för att få in det. Med 4s på brädan tar jag det mer sansat ofc :> Om jag kollar mina senaste 100k händer är jag fortfarande plus by far plus på färgen men man vill ju alltid maximera vinsterna. Bör jag lugna ner mig med en K hög färg eller är det bara att ösa på? Klart det beror på fi också, mot en riktig NIT kan jag vika K hög färg. Vad är tipset från er rutinerade rävar? Citera
Synabluffen Postad 2 April , 2011 Rapport Postad 2 April , 2011 NL eller PLO? edit: fattade nu att det var NL. Ja jag försöker alltid få in så mycket som möjligt med i princip alla färger på oparat sålänge det bara ligger 3 svidade. Att ducka K-hög mot A-hög är lite som KK vs. AA pre. Man stoppar in det och är nöjd i princip. Att du ofta sprungit in i Ahög nu på sistonde är bara varians. Citera
Joeduck Postad 2 April , 2011 Rapport Postad 2 April , 2011 Har nog aldrig lagt k-hög färg nån gång och kan inte inbilla mig att nån som spelat ett tag ligger back på färger. Citera
wieee Postad 2 April , 2011 Författare Rapport Postad 2 April , 2011 Tack för era snabba svar =) När man under en period åkt på ovan nämnda problem antal gånger börjar man ju tvivla på sig själv eller att man spelar fel men då degar vi på bara så vänder det förhoppningsvis igen Citera
Recommended Posts