PokerShark123 Postad 31 Mars , 2011 Rapport Postad 31 Mars , 2011 Försökt söka lite men hittar tusen svar men inget som gav mig något vettigt. Har precis införskaffat mig en Mac och undrar vilken klient som funkar bäst med MAC OS. Har spelat på Titan en hel del men jag vill gärna ha client iställer för webbfönster. Någon som har ett bra förslag som är nöjd med klienten? En skön pokerbonus för signup skulle ju inte heller skada:lol: Kungen Citera
Caroline87 Postad 31 Mars , 2011 Rapport Postad 31 Mars , 2011 Pokerstars och fulltilt fungerar bäst. Citera
frekje Postad 31 Mars , 2011 Rapport Postad 31 Mars , 2011 Ongame har en Mac-klient och de olika siterna hittar du här http://www.ongamenetwork.com/markets/partners Citera
two_aces Postad 31 Mars , 2011 Rapport Postad 31 Mars , 2011 ftp och pokerstars fungerar utan problem, men vad menar du med "funkar bäst med MAC OS"? De fungerar väl på samma sätt som windowsklienterna?! Citera
PokerShark123 Postad 31 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 31 Mars , 2011 tack för snabba svaren! kollar in ftp ikväll Citera
SethCohen Postad 1 April , 2011 Rapport Postad 1 April , 2011 Kan ge mina inputs (Kör 10.6): Ongames klient fungerar katastrof dåligt. Kan aldrig rekomendera den, inte ens på en PC. Gick över till Full Tilt med Poker CoPilot som tracker och fungerar långt över förväntan! Inget lagg, inga problem. Grindat 10k händer på två dygn och jag är lyrisk! Citera
Recommended Posts