dysent Postad 31 Mars , 2011 Rapport Postad 31 Mars , 2011 Hej! Jag har haft mycket problem med FTP och jag orkar inte längre skicka in massa saker till dom. Jag söker nu en pokersida där jag kan fylla på pengar på mitt konto enkelt med mitt VISA kort och jag vill också kunna ta ut pengar smidigt och enkelt direkt till mitt VISA kort utan att behöva skicka in en massa uppgifter. Finns det någon sida som den jag söker som har ett bra utbud av poker?? Tack!! Citera
07086515 Postad 31 Mars , 2011 Rapport Postad 31 Mars , 2011 Hej! Jag har haft mycket problem med FTP och jag orkar inte längre skicka in massa saker till dom. Jag söker nu en pokersida där jag kan fylla på pengar på mitt konto enkelt med mitt VISA kort och jag vill också kunna ta ut pengar smidigt och enkelt direkt till mitt VISA kort utan att behöva skicka in en massa uppgifter. Finns det någon sida som den jag söker som har ett bra utbud av poker?? Tack!! Pokerstars: Har jag aldrig skickat in något. Unibet: Där behöver du bara skicka in en gång sen är det klart. SVS: Kanske inte det bästa utbudet men skön sida med många fiskar. Citera
dysent Postad 31 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 31 Mars , 2011 Ok tack, vet du hur det funkar på titanpoker? Om man behöver skicka in nånting där. På FTP var det hur rörigt som helst att få ut sina pengar, och jag orkar inte gå igenom det igen. Vill verkligen veta säkert vilken sida som passar mina krav Citera
schumme Postad 31 Mars , 2011 Rapport Postad 31 Mars , 2011 Normalt sett behöver man styrka sin identitet första gången man tar ut pengar från en site, men det har ni kanske aldrig gjort Citera
two_aces Postad 31 Mars , 2011 Rapport Postad 31 Mars , 2011 svs kräver väl att man skickar in nått innan man kan ut va? Citera
dysent Postad 31 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 31 Mars , 2011 Ja det gör dom, men det går att skicka via post så det är inga problem för mig, det som har varit problem är att jag måste scanna in allt möjligt och jag har inte tillgång till det. Citera
tomtetomte Postad 31 Mars , 2011 Rapport Postad 31 Mars , 2011 Om du inte har tillgång till en scanner så kanske du har en digitalkamera? Ta ett kort på körkort/faktura och skicka in bilden. Citera
tundeg Postad 31 Mars , 2011 Rapport Postad 31 Mars , 2011 Unibet: Där behöver du bara skicka in en gång sen är det klart. Han frågar efter något ställe där man slipper skicka in grejer och du föreslår en som du vet man behöver skicka in grejer. Jobbar du på unibet eller? Jag har dessutom behövt skicka in samma uppgifter vid två tillfällen (något år emellan) där. Deras support är riktigt riktigt dålig, även i jämförelse med andra pokersidor så det känns exponentiellt mkt jobbigare att skicka in uppgifter till dem eftersom man måste vänta ett par dagar på svar för att de sedan helt random kan underkänna något dokument trots att det uppfyller alla deras villkor. Båda gångerna har det tagit mer än en månad från initierat uttag tills jag fått mina pengar. Pokerstars och svs är nog däremot bra kandidater om man bara är intresserad av att det ska gå snabbt och enkelt. Citera
dysent Postad 31 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 31 Mars , 2011 Han frågar efter något ställe där man slipper skicka in grejer och du föreslår en som du vet man behöver skicka in grejer. Jobbar du på unibet eller?Jag har dessutom behövt skicka in samma uppgifter vid två tillfällen (något år emellan) där. Deras support är riktigt riktigt dålig, även i jämförelse med andra pokersidor så det känns exponentiellt mkt jobbigare att skicka in uppgifter till dem eftersom man måste vänta ett par dagar på svar för att de sedan helt random kan underkänna något dokument trots att det uppfyller alla deras villkor. Båda gångerna har det tagit mer än en månad från initierat uttag tills jag fått mina pengar. Pokerstars och svs är nog däremot bra kandidater om man bara är intresserad av att det ska gå snabbt och enkelt. Tackar, precis ett sånt svar jag letade efter. Tror att jag provar Pokerstars! Citera
boyssaninter Postad 31 Mars , 2011 Rapport Postad 31 Mars , 2011 Jga har aldrig behövt skicka in nånting till FTP. Citera
NorthQ Postad 1 April , 2011 Rapport Postad 1 April , 2011 Inte behövt skicka in ngt till någon site heller.. (pokerstars, ftp och fler) går alldeles utmärkt att ta ut direkt till visa om det satts in med samma kort. värre om du tex. satt in med neteller eller annan e-book eller vad man kallar det och sen vill ta ut till ditt visa eller bank wire.. då kommer dom kräva id. Citera
Edling Postad 2 April , 2011 Rapport Postad 2 April , 2011 Har tagit ut pengar ifrån: PartyPoker Pokerstars Everest 24h poker Absolute poker William hill poker Titan poker Samt några andra mindre skins som jag inte kommer ihåg namnen på. Jag har aldrig varit tvungen att skicka in några papper. Fyller du i alla uppgifter korrekt och gör som dom skriver när du ska ta ut pengar bör det inte vara något problem. Citera
Recommended Posts