schpraenki Postad 26 Mars , 2011 Rapport Postad 26 Mars , 2011 God kväll! Hur ser motståndet ut på everest poker? Är det samma som på övriga siter som SvS osv? Funderar på att kanske börja spela på någon större site då det är dålig trafik på förmiddagarna på Svs. Letar efter en site med mjukt motstånd samtidigt som det ska vara god trafik under dagen! Citera
sunray Postad 26 Mars , 2011 Rapport Postad 26 Mars , 2011 Everest har blivit fruktansvärt segt och tråkigt sen fransmännen försvann.. Citera
rosjon Postad 27 Mars , 2011 Rapport Postad 27 Mars , 2011 Det är en av de bästa sajterna i mitt tycke om man kör turneringar. Motståndet är inte bättre snarare sämre än genomsnittet, oavsett om fransmännen är borta. Deras 5K och 50 garantier är ett måste att spela då de alltid bjuder på övervärde. Citera
schpraenki Postad 27 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 27 Mars , 2011 Är det sämre aktivitet på cg också nu då? och vart har alla fransmän tagit vägen?? =) Citera
henjon Postad 27 Mars , 2011 Rapport Postad 27 Mars , 2011 Dom spelar ju på egna sidor nu pga ändrad lagstiftning. Samma som italianosarna. Tror Everest har både en fransk och en italiensk sida. Har själv $200 kvar på Everest, men bara spelat nån enstaka turre sista månaderna. Apdålig trafik. Det är möjligt att det är övervärde, men när $22-turren kl 21.30 har 2K garanterat så förstår ni hur illa det är vanliga dagar. Kanske lite bättre på söndagar kan jag tänka mig. Citera
Recommended Posts