Existing-user Postad 21 Mars , 2011 Rapport Postad 21 Mars , 2011 Får bli en bild då jag inte vet något smidigare sätt att presentera hh från winner på. Spelare "illerill" är jag. Hur spelade jag handen? Jag väljer att checkraisa för bettar jag ut vet jag inte riktigt var jag står ändå. Kanske dumt vid så tidiga nivåer? Efter hans syn så hade jag inte tänkt stoppa in mer pengar i potten, men på river träffar jag kåken och lägger ett litet bet då jag möjligtvis kan få betalt av färgen eller rent av ett A samt jag slipper jobbigt beslut ifall han väljer betta river. Hade vikt dir om han slagit om. Rätt/fel? Citera
mr-flow Postad 21 Mars , 2011 Rapport Postad 21 Mars , 2011 Din c/r flop gillar jag inte, skulle checksyna för du kommer inte gilla 3bet eller få särskillt mycket värde. Blir en typ inforaise Sen spelar du väl handen okej efter det imo. Citera
Existing-user Postad 22 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 22 Mars , 2011 Din c/r flop gillar jag inte, skulle checksyna för du kommer inte gilla 3bet eller få särskillt mycket värde. Blir en typ inforaise Sen spelar du väl handen okej efter det imo. Vad gör jag om jag checksynar och han skjuter igen på turn och på river? Både med färgen ute och utan färgen. Citera
Recommended Posts