xmarcusx Postad 21 Mars , 2011 Rapport Postad 21 Mars , 2011 Hej! Någon som har koll på något spel i VG, Skövde eller Tibro? Är mycket i omrdet nu för jobb och måste bekämpa hotelldöden... Hör av er! Citera
runitwise Postad 6 November , 2014 Rapport Postad 6 November , 2014 Hej! Någon som har koll på något spel i VG, Skövde eller Tibro? Är mycket i omrdet nu för jobb och måste bekämpa hotelldöden... Hör av er! tjena jag känner till lite game i skaraborg =) Citera
sicklife76 Postad 6 November , 2014 Rapport Postad 6 November , 2014 Tidaholm hade en klubb. Kollade upp det nu, och den verkar tyvärr nedlagd. Citera
gaboobird Postad 6 November , 2014 Rapport Postad 6 November , 2014 Hej! Någon som har koll på något spel i VG, Skövde eller Tibro? Är mycket i omrdet nu för jobb och måste bekämpa hotelldöden... Hör av er! Hade en polare som va rätt highstejks förr som kände till några games i Tibro , men det här måste varit 2010 ish. Citera
bing0123 Postad 6 November , 2014 Rapport Postad 6 November , 2014 Hade en polare som va rätt highstejks förr som kände till några games i Tibro , men det här måste varit 2010 ish. samma kille som plockade en deal i SM för några år sedan? den klubben jag känner till består till 8/10 av personer som på något sätt samarbetar för att lura dig på pengar. tyvärr. Citera
gaboo123 Postad 6 November , 2014 Rapport Postad 6 November , 2014 samma kille som plockade en deal i SM för några år sedan? den klubben jag känner till består till 8/10 av personer som på något sätt samarbetar för att lura dig på pengar. tyvärr. aa och vann sunday warmup veckan efter lol.. sick , kan höra mig för. Citera
sicklife76 Postad 7 November , 2014 Rapport Postad 7 November , 2014 Falköping har en aktiv klubb, hammaren. http://www.hammarn.nu/ Tyvärr verkar det som man måste känna någon inom klubben för att få tillgång. Men kan ju vara värt ett försök. Citera
MrNolimit90 Postad 13 November , 2014 Rapport Postad 13 November , 2014 Jag känner till spel i Skövde. Citera
Recommended Posts