Gå till innehåll

JackVegas


JackVegas

Vilken siffra tror du att alla andra kommer välja?  

283 medlemmar har röstat

  1. 1. Vilken siffra tror du att alla andra kommer välja?

    • 1
      43
    • 3
      33
    • 7
      141
    • 148
      66


Recommended Posts

  • Svars 4,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Såg andra halvan av AIK-Lule och fyfan vad kul det är att se AIK spela på hemmaplan, sånt extremt tryck och laget som folk tvekade skulle klara sig kvar i elitserien är på väg att slå ut seriesegrarna för andra året i rad i kvartsfinalerna. Bravo.

 

Blev bara runt 500 händer idag men postar väl W/L ändå. Upp ett inköp.

 

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $2(BB) Replayer

Hero ($215)

($305)

 

posts (SB) $1

 

Dealt to Hero 7:club: 7:diamond:

 

raises to $6, Hero calls $4

 

FLOP ($12) A:club: 7:heart: 9:heart:

 

Hero checks, bets $12, Hero raises to $28, calls $16

 

TURN ($68) A:club: 7:heart: 9:heart: A:heart:

 

Hero bets $42, calls $42

 

RIVER ($152) A:club: 7:heart: 9:heart: A:heart: Q:club:

 

Hero bets $139 (AI), calls $139

 

shows K:diamond: K:heart:

(Pre 80%, Flop 12.8%, Turn 9.1%)

 

Hero shows 7:club: 7:diamond:

(Pre 20%, Flop 87.2%, Turn 90.9%)

 

Hero wins $430

 

^Väldigt konstig flop-size, var en fisk som ofta slog tillbaks på mindre sizings.

 

 

 

 

 

 

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $4(BB) Replayer

($400)

Hero ($487)

 

Hero posts (SB) $2

 

Dealt to Hero J:club: T:club:

 

Hero raises to $8, calls $4

 

FLOP ($16) 4:diamond: Q:club: 8:club:

 

checks, Hero bets $16, raises to $52, Hero calls $36

 

TURN ($120) 4:diamond: Q:club: 8:club: 3:heart:

 

bets $92, Hero calls $92

 

RIVER ($304) 4:diamond: Q:club: 8:club: 3:heart: A:diamond:

 

bets $248 (AI), Hero folds

 

wins $303

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

RIP Luleå, hade tippat dem som vinnare när slutspelet började. Har bara sett fjärde matchen så vet inte om dom har varit dåliga eller AIK varit bra men förmodligen väldigt mycket åt båda hållen om man ska bli utspelade av AIK i fem matcher. Tycker AIK är som nån sorts inspirerande sportfilm, ingenting är omöjligt om man drar ihop ett bra gäng och lirar jävligt bra. Att gå från kvalserietippade till att två år i rad slå ut seriesegrarna i kvartsfinalerna är ju bara helt sick, tip my hat.

 

Hade gärna sett matchen idag men bestämde mig för att en gångs skull få in lite volym. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser bara bättre och bättre ut för Brynäs :D

 

Fan vad dom verkar ånga på bra! Jag hade gärna velat se lite matcher men det är unpossible mtp att de lirar samtidigt som FBK. :)

 

 

 

 

Bokar på 1.2k händer och två inköp i banken. Postar två största W/L med den simpla anledningen att fyra HHs är roligare än två.

 

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $4(BB) Replayer

($828)

Hero ($666)

 

Dealt to Hero K:diamond: T:spade:

 

Hero raises to $12, raises to $45, Hero calls $33

 

FLOP ($90) 6:club: A:diamond: J:diamond:

 

bets $68, Hero calls $68

 

TURN ($226) 6:club: A:diamond: J:diamond: A:club:

 

checks, Hero bets $124, calls $124

 

RIVER ($474) 6:club: A:diamond: J:diamond: A:club: Q:diamond:

 

checks, Hero bets $429 (AI), calls $429

 

Hero shows K:diamond: T:spade:

 

Hero wins $1,331

 

 

 

 

 

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $4(BB) Replayer

Hero ($720)

($463)

 

posts (SB) $2

 

Dealt to Hero 4:club: Q:club:

 

raises to $8, Hero calls $4

 

FLOP ($16) 4:spade: 4:heart: 6:spade:

 

Hero checks, bets $8, Hero raises to $32, calls $24

 

TURN ($80) 4:spade: 4:heart: 6:spade: 4:diamond:

 

Hero bets $92, calls $92

 

RIVER ($264) 4:spade: 4:heart: 6:spade: 4:diamond: 5:club:

 

Hero bets $588 (AI), calls $331 (AI)

 

shows 6:diamond: 7:club:

(Pre 43%, Flop 12.1%, Turn 0.0%)

 

Hero shows 4:club: Q:club:

(Pre 57%, Flop 87.9%, Turn 100.0%)

 

Hero wins $926

 

 

 

 

 

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $4(BB) Replayer

Hero ($508)

($426)

 

Dealt to Hero Q:spade: A:spade:

 

raises to $12, Hero raises to $40, raises to $135, Hero raises to $508 (AI), calls $291 (AI)

 

FLOP ($852) 6:heart: 9:spade: K:club:

 

TURN ($852) 6:heart: 9:spade: K:club: 7:club:

 

RIVER ($852) 6:heart: 9:spade: K:club: 7:club: 5:diamond:

 

shows A:diamond: K:diamond:

(Pre 71%, Flop 93.7%, Turn 100.0%)

 

Hero shows Q:spade: A:spade:

(Pre 29%, Flop 6.3%, Turn 0.0%)

 

wins $851

 

 

 

 

 

 

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $4(BB) Replayer

Hero ($1,108)

($417)

 

Dealt to Hero J:heart: Q:heart:

 

raises to $12, Hero raises to $40, calls $28

 

FLOP ($80) 9:diamond: 3:heart: 6:heart:

 

Hero checks, bets $50, Hero raises to $112, calls $62

 

TURN ($304) 9:diamond: 3:heart: 6:heart: 4:diamond:

 

Hero bets $956 (AI), calls $265 (AI)

 

RIVER ($834) 9:diamond: 3:heart: 6:heart: 4:diamond: T:diamond:

 

shows A:diamond: 6:diamond:

(Pre 55%, Flop 47.3%, Turn 70.5%)

 

Hero shows J:heart: Q:heart:

(Pre 45%, Flop 52.7%, Turn 29.5%)

 

wins $833

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur kan Pettersson-Wentzel vara en elitseriemålvakt? Blir arg och ledsen. :-(

 

 

fattar inte hur du kan gå in och såga PW, försvaret var URUSELT, det samma gäller offensiven. superslarv 55 av 60 minuter.

 

MAN KAN INTE MISSA PASSNINGAR NÄR MAN KOMMER I 5 mot 1 LÄGEN

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fattar inte hur du kan gå in och såga PW, försvaret var URUSELT, det samma gäller offensiven. superslarv 55 av 60 minuter.

 

MAN KAN INTE MISSA PASSNINGAR NÄR MAN KOMMER I 5 mot 1 LÄGEN

 

Försvaret blir liksom uselt när det inte finns någon faith i den egna målvakten :/ han är typ en sekund efter i varje läge, står fel ungefär hela tiden och läckte in ett par mål som torpet gtd skulle ha klarat. Kanske orättvist att jämföra honom med en av elitseriens hetaste målvakter men imorrn ska fan torpet stå, även om han sitter i rullstol.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fattar inte hur du kan gå in och såga PW, försvaret var URUSELT, det samma gäller offensiven. superslarv 55 av 60 minuter.

 

MAN KAN INTE MISSA PASSNINGAR NÄR MAN KOMMER I 5 mot 1 LÄGEN

 

Hur skulle man inte kunna såga PW. Du måste ju ha ett gravt synfel om du inte ser hur jävla kass han är i agerandet. Han kryper ju runt på knäna i mer än halva matchen. Inte sett en så felskolad målvakt i elitserien på 25 år. Sen så spelade inte försvaret optimalt helller, men det är en annan diskussion.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som spelar på B2B/ENT via PokerMambo.com? Händer nå skumma grejer där atm, när man loggar in på hemsidan så står ens balance som 0.00 för både main account och poker. Folk kan inte logga in i klienten, men jag är inloggad sedan tidigare då jag nästan aldrig rebootar min dator. Under "Account Information" uppe till höger så visar den mitt saldo som det ska vara, alla pengar finns enligt cashiern i klienten men inte enligt hemsidan. Det står även "Page last updated 2012-03-19 15:39 +0100" som borde konfirmera att på just det här timestampet så finns alla pengarna där de ska.

 

Väldigt konstigt och inget man mår särskilt bra av. PokerMambo är, precis som FTP var, siten jag har överdrivet mest pengar inne på av alla....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur skulle man inte kunna såga PW. Du måste ju ha ett gravt synfel om du inte ser hur jävla kass han är i agerandet. Han kryper ju runt på knäna i mer än halva matchen. Inte sett en så felskolad målvakt i elitserien på 25 år. Sen så spelade inte försvaret optimalt helller, men det är en annan diskussion.

 

låter som att det är din brorsa som står i kassen :-P

 

+2

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som spelar på B2B/ENT via PokerMambo.com? Händer nå skumma grejer där atm, när man loggar in på hemsidan så står ens balance som 0.00 för både main account och poker. Folk kan inte logga in i klienten, men jag är inloggad sedan tidigare då jag nästan aldrig rebootar min dator. Under "Account Information" uppe till höger så visar den mitt saldo som det ska vara, alla pengar finns enligt cashiern i klienten men inte enligt hemsidan. Det står även "Page last updated 2012-03-19 15:39 +0100" som borde konfirmera att på just det här timestampet så finns alla pengarna där de ska.

 

Väldigt konstigt och inget man mår särskilt bra av. PokerMambo är, precis som FTP var, siten jag har överdrivet mest pengar inne på av alla....

 

Jag kan se min pokerbalance på hemsidan och kan också logga in på klienten nu när jag provar.

Hoppas det bara var något tillfälligt fel och att allt löser sig.

Trevlig dagbok förresten, kollar ofta upp den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan se min pokerbalance på hemsidan och kan också logga in på klienten nu när jag provar.

Hoppas det bara var något tillfälligt fel och att allt löser sig.

Trevlig dagbok förresten, kollar ofta upp den.

 

Ja, nu är allting som vanligt, var en liten scare iaf. :) Tack!

 

 

 

 

Tack Joensuu! :) Torpet gör ingen kalasmatch men det räcker, hela laget gör en kanoninsats och jag är mycket nöjd och har stora förhoppningar på onsdag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack Joensuu! :) Torpet gör ingen kalasmatch men det räcker, hela laget gör en kanoninsats och jag är mycket nöjd och har stora förhoppningar på onsdag.

 

det är skrämmande låg nivå på passningarna. under de 18 år jag följt Färjestad har det aldrig sett så bedrövligt ut som stundtals de tre senaste matcherna.

 

vi får tacka Joensuu som eventuellt hade blivit matchvinnare åt andra hållet istället och hela HV för deras riktigt värdelösa 5mo5-filosofi. jag har inte följt HV i år men såhär trodde jag inte de spelade.

 

FBK >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> HV71 5v5

 

edit och ja såklart riktigt bra utnyttjat det faktum att hv backade hem totalt efter 2-0.

 

mkt bra eller bäst i FBK var imo Klefbom efter det brutala bottennappet förra matchen.

 

trippeledit fy i helvete vad bra Berglund kommer vara om typ två år. nu vill han så jävla mkt och visar otroligt mkt hjärta. han vill lite för mycket för sina skills imo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det är skrämmande låg nivå på passningarna. under de 18 år jag följt Färjestad har det aldrig sett så bedrövligt ut som stundtals de tre senaste matcherna.

 

vi får tacka Joensuu som eventuellt hade blivit matchvinnare åt andra hållet istället och hela HV för deras riktigt värdelösa 5mo5-filosofi. jag har inte följt HV i år men såhär trodde jag inte de spelade.

 

FBK >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> HV71 5v5

 

edit och ja såklart riktigt bra utnyttjat det faktum att hv backade hem totalt efter 2-0.

 

mkt bra eller bäst i FBK var imo Klefbom efter det brutala bottennappet förra matchen.

 

 

 

Frögga > alla

 

Han som triggade upp Joensuu hela matchen och fick honom att rinna över, han fick Ledin ur balans också där han själv är van vid att få andra ur balans. Jag älskar frögga! <3

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

helt klart!

 

ska försöka göra ett tubeklipp på alla felpass som slagits under dessa första 5 matcherna, är riktigt kul vissa stunder. igår slog jag sönder min flickväns laptop för att jag var så jävla förbannad, trots att det bara var en liten grej men som speglar så jävla mkt.

 

sekvensen var i egen zon, hade varit typ fem extremt dåliga P12-passningar inom en minut eller något, så får någon av backarna, kanske Sevc, pucken och åker baklänges med pucken i egen zon för att starta ett nytt anfall. jag ser, trots den vidriga csports-streamen, att pucken rullar vid hans blad, åtminstone inte ligger ner.. "lägg ner pucken före du slår den!!!!!!!!" så får pucken felstuds och studsar i famnen på Davidsson tror jag det var.

 

jag har många gånger under åren gråtit av ren lycka över Färjestads passningsspel, lösningar och öht kemi. som 1-0 målet i match 3. "han ser ändå inte den.." och två sek senare så ringer det. magi.

 

bastiansen är så jääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääävla king förövrigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Frögren är så klart elitseriens överlägset bästa slutspelsback. Jag skulle ta med mig honom i krig också. Han, Labbas och William Wallace.

 

Glöm inte MacGyver.

 

 

helt klart!

igår slog jag sönder min flickväns laptop för att jag var så jävla förbannad, trots att det bara var en liten grej men som speglar så jävla mkt.

 

Chilla lite för fan :) kolla på det här klippet så blir du gladare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jovars, 2009 kommer man aldrig glömma. minns att det var riktigt värdelöst med Färjestad-supportrar vid matcherna uppe i Skellefteå. när holös lobbade in den från blå med tio sek kvar är nog topp3 toppMÅ i livet. blev inte sämre av borta stå var de första till att se att den gick in.

 

SAIK har en arena som ger riktigt bra tryck med engagerat folk, och det var riktigt högljutt, fram tills 59:50 :lol: vet inte om man hörde mig på CSPORTS men jag var en av 2-3 som skrek bort rösten efter det målet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1k händer och bokar dagen, blir så jävla seg framåt den här tiden när jag gymmar och crosstrainar före jag drar igång. Hjälper nog inte att jag knappt äter något heller. Ett inköp upp.

 

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $4(BB) Replayer

Hero ($1,674)

($561)

 

posts (SB) $2

 

Dealt to Hero 7:heart: 8:club:

 

raises to $10, Hero raises to $40, calls $30

 

FLOP ($80) T:diamond: J:club: A:heart:

 

Hero bets $44, calls $44

 

TURN ($168) T:diamond: J:club: A:heart: 5:diamond:

 

Hero checks, checks

 

RIVER ($168) T:diamond: J:club: A:heart: 5:diamond: 9:diamond:

 

Hero bets $124, raises to $477 (AI), Hero calls $353

 

Hero shows 7:heart: 8:club:

(Pre 29%, Flop 17.3%, Turn 9.1%)

 

shows T:club: 7:club:

(Pre 71%, Flop 82.7%, Turn 90.9%)

 

Hero wins $1,121

 

 

 

 

 

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $4(BB) Replayer

Hero ($3,557)

($456)

 

posts (SB) $2

 

Dealt to Hero T:club: T:heart:

 

raises to $10, Hero raises to $36, calls $26

 

FLOP ($72) 7:spade: 2:club: 9:club:

 

Hero bets $40, calls $40

 

TURN ($152) 7:spade: 2:club: 9:club: 4:diamond:

 

Hero checks, bets $84, Hero calls $84

 

RIVER ($320) 7:spade: 2:club: 9:club: 4:diamond: 8:spade:

 

Hero checks, bets $296 (AI), Hero calls $296

 

Hero shows T:club: T:heart:

(Pre 65%, Flop 67.6%, Turn 84.1%)

 

shows J:club: T:spade:

(Pre 35%, Flop 32.4%, Turn 15.9%)

 

wins $912

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...