Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Skulle göra en överföring från mitt bankkonto till mooneybookers nyss och skrev in allt som man skulle göra men glömde att fylla in Message to the recipient vid överföringen som är deras unkia kod eller var det är och mina pengar kom aldirg in till mitt mooneybookerskonto och det har dragits från mitt bankkonto nu, vad ska jag göra? 2000 kr handlar det om och är rätt mycket pengar för mig.

Postad

Nog för att jag är jäkligt bekväm utav mig, men med jämna mellanrum kommer det upp trådar där folk inte vet vad de ska göra vid problem med moneybookers/spelbolag/whatever.

Steg 1 om det krisar: ring kundtjänsten och fråga vad du kan göra.

Steg 2: Kontakta kundtjänsten genom e-post och vänta mer än 3h innan man startar massa katastrof-trådar osv på div pokerforum.

OP har inget problem med Moneybookers. Inte än så länge i alla fall. Titeln är missvisande. Ingen från forumet kommer fixa så att pengarna hamnar tillbaka på bankkontot utan du får helt enkelt kontakta Moneybookers om det. Deras kundtjänst har telefontider 9.00-18:00 GMT måndagar till söndagar.