lif_andreas Postad 17 Mars , 2011 Rapport Postad 17 Mars , 2011 Skulle göra en överföring från mitt bankkonto till mooneybookers nyss och skrev in allt som man skulle göra men glömde att fylla in Message to the recipient vid överföringen som är deras unkia kod eller var det är och mina pengar kom aldirg in till mitt mooneybookerskonto och det har dragits från mitt bankkonto nu, vad ska jag göra? 2000 kr handlar det om och är rätt mycket pengar för mig. Citera
mackan996 Postad 17 Mars , 2011 Rapport Postad 17 Mars , 2011 Skaffa nordea så slipper du detta problem Citera
lif_andreas Postad 17 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 17 Mars , 2011 men nu är det ju gjort så vad ska jag göra?! riktigt orolig nu.. Citera
Ezkash Postad 17 Mars , 2011 Rapport Postad 17 Mars , 2011 Ta det med deras support, pengarna kommer inte försvinna men det kommer ta typ 5 dagar. Citera
1891Isidor Postad 17 Mars , 2011 Rapport Postad 17 Mars , 2011 men nu är det ju gjort så vad ska jag göra?! riktigt orolig nu.. Jag gjorde samma misstag med 1500:- . Tog en skärmdump på min transaktion från banken och bifogade den när jag skicka mitt ärende till support. https://www.moneybookers.com/app/faqmessaging.pl Det tog 24 timmar innan första svar och 4 dagar senare så satt pengarna på kontot. Citera
ShitSux Postad 17 Mars , 2011 Rapport Postad 17 Mars , 2011 Nog för att jag är jäkligt bekväm utav mig, men med jämna mellanrum kommer det upp trådar där folk inte vet vad de ska göra vid problem med moneybookers/spelbolag/whatever. Steg 1 om det krisar: ring kundtjänsten och fråga vad du kan göra. Steg 2: Kontakta kundtjänsten genom e-post och vänta mer än 3h innan man startar massa katastrof-trådar osv på div pokerforum. OP har inget problem med Moneybookers. Inte än så länge i alla fall. Titeln är missvisande. Ingen från forumet kommer fixa så att pengarna hamnar tillbaka på bankkontot utan du får helt enkelt kontakta Moneybookers om det. Deras kundtjänst har telefontider 9.00-18:00 GMT måndagar till söndagar. Citera
Recommended Posts