devalanteriel Postad 16 Mars , 2011 Rapport Postad 16 Mars , 2011 Nu finns poker.se i en mer lättläst och betydligt mer lättladdad version för mobiler på mobil.poker.se, och går man in med mobil på vanliga poker.se flyttas man vidare till mobilsidan. Vi har främst byggt den för att man ska kunna följa liverapporteringar smidigt i mobilen, så alla liverapporteringar finns där, liksom nyheter, artiklar, proffsbloggar och kommande medlemsturneringar. Eventuellt utökar vi senare, men vi är rätt nöjda så här. Posta gärna buggrapporter här om ni hittar fel! Citera
Cyntax Postad 16 Mars , 2011 Rapport Postad 16 Mars , 2011 För mig kommer klockslagen för nyheterna på själva rubriktexten (eller tvärtom). Detta oavsett teckenstorlek och stående/liggande skärm. Forumet är lättare att surfa på. Fungerar okay. Jag har en gammal Nokia N95. Citera
devalanteriel Postad 16 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 16 Mars , 2011 Jag ska föra det vidare, men jag tror inte att vi hade riktigt så låga upplösningar i åtanke. Citera
Creole Postad 16 Mars , 2011 Rapport Postad 16 Mars , 2011 testat med android. verkar funka. kommer det att funka med live rapporteringar så man kan följa det i mobilen nu? Citera
devalanteriel Postad 16 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 16 Mars , 2011 Ja, det är liksom hela poängen. Bilder kommer inte att visas, och tabellformatering kan bli lite fucked. I övrigt ska det vara samma. Chip counts kommer också att ligga ute. Citera
Cassivs Postad 16 Mars , 2011 Rapport Postad 16 Mars , 2011 funkar fint i opera med symbian, nice! Citera
Recommended Posts