Existing-user Postad 15 Mars , 2011 Rapport Postad 15 Mars , 2011 Är de flesta sidor okej med att t.ex. både min flickvän och jag har ett pokerkonto samt loggar in på respektive konto från samma dator? Citera
Pele08 Postad 15 Mars , 2011 Rapport Postad 15 Mars , 2011 Hör av dig till supporten för sidan ni spelar på och berätta hur det ligger till så ska det inte vara något problem. Citera
Joeduck Postad 15 Mars , 2011 Rapport Postad 15 Mars , 2011 De flesta flaggar nog kontona så nej, det är väl inte helt ok, men du kan säkert smöra för supporten som sagt. Citera
Vichyn88 Postad 16 Mars , 2011 Rapport Postad 16 Mars , 2011 vad har du nu lurat in flickvännen på... Citera
sulla Postad 16 Mars , 2011 Rapport Postad 16 Mars , 2011 Varför skulle det inte vara ok? Du kan inte multiaccounta på bara en dator och jag kan inte se några andra problem. Själv har jag loggat in åt en polare massvis med gånger på min dator för att regga honom i turrar han inte hinner hem till, det var alltså innan late reg uppfanns. Problemet du kan råka ut för är endast när ni lirar från samma ip i samma turrar, sng eller cg vilket man ska hålla sig ifrån att göra. Men för detta har sajten ofta själv lösningar som förhindrar detta. Citera
schumme Postad 16 Mars , 2011 Rapport Postad 16 Mars , 2011 Som ovan talare, det ska väl inte va några problem. Även att spela samma MTTs har aldrig varit ett problem för mig när vi har grindstugor, med undantag för Ongame. Citera
Soni Postad 16 Mars , 2011 Rapport Postad 16 Mars , 2011 Som ovan talare, det ska väl inte va några problem. Även att spela samma MTTs har aldrig varit ett problem för mig när vi har grindstugor, med undantag för Ongame. Precis. På stars har jag och en polare kunnat lira samma turneringar och sit&gos 90+ spelare. Så en gräns har de ju satt upp vilket betyder att det borde vara okej? Citera
Woarda Postad 17 Mars , 2011 Rapport Postad 17 Mars , 2011 ExistingUser. Är det en ny bonus du söker med att spela på tjejens konto? Isf kan jag tyvärr lova dig att de kommer upptäcka att samma ip-adress redan fått bonus. Talar av egna erfarenheter mvh Citera
Recommended Posts