Gå till innehåll

SÄLJES: Behöver du en hemsida?


mr_marc

Recommended Posts

Har du en pokerklubb men ingen hemsida? Elller själv kanske du vill ha en egen pokerblogg? Kontakta mig så ordnar jag en åt dig för endast 900 kr!

 

Jag använder mig av språket ASP och Access som databas. I priset ingår förutom design och själva hemsidan ett administrationssystem som gör det enkelt för dig att uppdatera hemsidan via nätet. Du behöver inte ha några förkunskaper för detta.

 

Du får själv välja vad din sida skall innehålla; dagbok, gästbok, forum, artiklar m.m. allt ingår i priset.

 

Webhotell ingår inte i priset. http://www.b-one.se har för övrigt ett väldigt bra erbjudande.

 

Här nedan följer ett exempel på hur din hemsida skulle kunna se ut:

http://www.denvitaharen.net/filer/test_poker_sajt2.gif

 

* RP - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

900 kr är väldigt billigt.

 

Beror på vad man får för 900 kr. lithers erbjudande är rätt gott, trots att jag inte vet vad han kan.. Men vad erbjuder du? En "design"? Man kan ju hitta webdesigners lite överallt, så jag undrar vad det är du tycker kvalificerar dig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste hålla med cafka. I och med att du inte skriver något speciellt om att php-admin eller liknande ingår så utgår jag från att vi snackar om en html-sida här (kanske med vissa js-inslag) och även om 900 pix aldrig kan vara dyrt för en hemsida skulle det ändå kännas ovärt att pröjsa för en vanlig html-design som inte har något alldeles speciellt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har skrivit i tråden vad det ingår i priset nu.

 

Är du seriös tycker jag du får vara lite mer precis.. Vilken teknik använder du dig av? Ingår hosting i priset? :roll: Har du något exempel på tidigare sidor du har gjort? Hur lång tid tar det för att producera websiten? F-skattesedel? Osv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...