bossbaver Postad 9 Mars , 2011 Rapport Share Postad 9 Mars , 2011 Hittar inte det som alternativ, går inte det? Hittar däremot mastercard, men det är ju inte samma sak... Eller är det "mastercard" som i "vilket betalkort som helst"? Det går ju däremot att föra över pengar FRÅN visakort till FT... men inte till... eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 9 Mars , 2011 Rapport Share Postad 9 Mars , 2011 Hittar inte det som alternativ, går inte det? Hittar däremot mastercard, men det är ju inte samma sak... Eller är det "mastercard" som i "vilket betalkort som helst"? Det går ju däremot att föra över pengar FRÅN visakort till FT... men inte till... eller? Det brukar va tvärtom tycker jag att man inte kan ta ut till Mastercard men VISA. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 9 Mars , 2011 Rapport Share Postad 9 Mars , 2011 Hittar inte det som alternativ, går inte det? Hittar däremot mastercard, men det är ju inte samma sak... Eller är det "mastercard" som i "vilket betalkort som helst"? Det går ju däremot att föra över pengar FRÅN visakort till FT... men inte till... eller? På fulltilt fungerar det inte med visakort, jag tog ut direkt tilll bankkontot och det tog bara några dagar innan pengarna kom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 9 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 9 Mars , 2011 På fulltilt fungerar det inte med visakort, jag tog ut direkt tilll bankkontot och det tog bara några dagar innan pengarna kom. Hmm nu känner jag mig trög, men vad är skillnaden på bankkontot och visakortet? Att FT skickar pengarna via visa som sen skickar till bankkontot eller vadå? såg att man var tvunget att ange en massa jobbiga uppgifter som iban o swiftcode osv för att lägga in till bankkontot, så jag gav upp... vart får jag tag i de siffrorna nån som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lillsvensson Postad 9 Mars , 2011 Rapport Share Postad 9 Mars , 2011 Hmm nu känner jag mig trög, men vad är skillnaden på bankkontot och visakortet? Att FT skickar pengarna via visa som sen skickar till bankkontot eller vadå? såg att man var tvunget att ange en massa jobbiga uppgifter som iban o swiftcode osv för att lägga in till bankkontot, så jag gav upp... vart får jag tag i de siffrorna nån som vet? Du behöver bara fylla i uppgifterna 1 gång, sedan sparas dessa, och som sagt, du får pengarna fort. Uppgifterna får du från din bank. IBAN står för International Bank Account Number. Som sagt, kontakta banken så löser det sig det där lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 9 Mars , 2011 Rapport Share Postad 9 Mars , 2011 Hmm nu känner jag mig trög, men vad är skillnaden på bankkontot och visakortet? Att FT skickar pengarna via visa som sen skickar till bankkontot eller vadå? såg att man var tvunget att ange en massa jobbiga uppgifter som iban o swiftcode osv för att lägga in till bankkontot, så jag gav upp... vart får jag tag i de siffrorna nån som vet? Sök på din bank och google, typ swift swedbank. Det är skitlätt har själv gjort det. Man kan sätta in med visakort men inte ta ut till det, jo visakortet kanske är kopplat till just det kontot men du kan inte ta ut på kortet. Utan ta direkt ut till banken istället för det är nog det lättaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 9 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 9 Mars , 2011 Du behöver bara fylla i uppgifterna 1 gång, sedan sparas dessa, och som sagt, du får pengarna fort. Uppgifterna får du från din bank. IBAN står för International Bank Account Number. Som sagt, kontakta banken så löser det sig det där lätt. Ahh ok får väl göra så... Tack för infon! MEN, på http://www.fulltiltpoker.com/sv/withdrawal så finns ju visa-loggan som "övriga uttagsalternativ" längst ner på sidan. Så antingen har de en sjukt lat webmaster eller så har de jävligt otydlig information i klienten under uttagstjofräset... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Akim Postad 9 Mars , 2011 Rapport Share Postad 9 Mars , 2011 Ahh ok får väl göra så... Tack för infon! MEN, på http://www.fulltiltpoker.com/sv/withdrawal så finns ju visa-loggan som "övriga uttagsalternativ" längst ner på sidan. Så antingen har de en sjukt lat webmaster eller så har de jävligt otydlig information i klienten under uttagstjofräset... Tidigare kunde iaf jag ta ut med Visa men nu funkar det inte längre så troligtvis är det en lat webmaster. Du hittare även IBAN etc när du loggar in på din internetbank. Kontoinformation eller liknande kommer inte riktigt ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Simouu Postad 12 Mars , 2011 Rapport Share Postad 12 Mars , 2011 Jag har också ett litet problem. Inte exakt samma men jag tar det här ändå. Jag tar ut via visa-kort, men nu har jag blivit av med kortet, och fått ett nytt. När jag går in på uttag på full tilt, så är det (självklart) det gamla kortets kortnummer som står där. Jag hittar inte hur man istället skriver in det nya kortnumret. Är det någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hest Postad 12 Mars , 2011 Rapport Share Postad 12 Mars , 2011 Tror du måste deposta med det nya kortet för att kunna ta ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Simouu Postad 12 Mars , 2011 Rapport Share Postad 12 Mars , 2011 Jaa, de verkar så.. Skumt tycker jag. Det handlar ju fortfarande om samma bankkonto, som jag ju satt in en del pengar från. Aja, bara att sätta in lite mer antar jag. Tack för svaret! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
test Postad 13 Mars , 2011 Rapport Share Postad 13 Mars , 2011 Så om jag sätter in 600$ med ett visakort, kan jag ta ut dessa till bank? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 13 Mars , 2011 Rapport Share Postad 13 Mars , 2011 Så om jag sätter in 600$ med ett visakort, kan jag ta ut dessa till bank? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts