bjarkan Postad 7 Mars , 2011 Rapport Postad 7 Mars , 2011 Tjena! Tänkte starta upp ett litet projekt, ska bygga en bankrulle på entraction! Har väl spelat poker av och till i 3 år kanske, har alltid varit vinnande men inga större summor då jag tagit ut det mesta varje månad student som man va! Aja tänkte börja med att sätta in 1000kr, motsvarande ca 100€. Ska hålla mig till 30 inköp regeln. Men till att börja med blir det bara 20 inköp, då jag ska börja på NL5€. Aja kommer väl posta lite händer för att förhoppningsvis få lite konstruktiv kritik, då jag är långt ifrån proffs! Aja bara att köra! Citera
WinslowLee Postad 7 Mars , 2011 Rapport Postad 7 Mars , 2011 Lycka till! Lirar själv där ibland när jag lessnat på Svs. Citera
bjarkan Postad 7 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 7 Mars , 2011 Lycka till!Lirar själv där ibland när jag lessnat på Svs. Ja, bra värde på sidan iaf! Stör mig på att man inte kan byta plats bara Citera
bjarkan Postad 7 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 7 Mars , 2011 Jag hann med och spela en timme ikväll, med blygsamma +5€ i resultat. Rullen ligger för närvarande på 115€ Får se om jag lirar mer ikv, annars så blir det väl en del imorgon Citera
exxent Postad 7 Mars , 2011 Rapport Postad 7 Mars , 2011 Lycka till! vad gör du nu? jobb/sabbatsår? Citera
bjarkan Postad 7 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 7 Mars , 2011 tackar Blev en session till nu innan det va dags att hitta sängen! Den slutade +19€ Gött! Får se om jag slänger in ett par händer imån! Citera
bjarkan Postad 7 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 7 Mars , 2011 Lycka till! vad gör du nu? jobb/sabbatsår? jag tog studenten förra sommaren, så jag har ett år ledigt nu! tänkte dra igång pluggandet till hösten! Citera
bjarkan Postad 14 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 14 Mars , 2011 har tagit ut en tusenlapp! Så rullen ligger för närvarande på 100€.. Målet är väl att dom ska ha blivit tillräckligt mycket för att spela nl50 till sommaren. Tänkte att jag ska grinda på stenhårt en tid framöver nu Citera
Recommended Posts