Gå till innehåll

10/3 Medlemsturnering på Will Hill med bounty och $500 i adderat värde


Recommended Posts

På torsdag kör våra vänner på William Hill Poker en medlemsturnering. Det faktum att de adderat $500 till potten lär skapa ett finfint övervärde. Dessutom finns det en bounty på Poker.se-redaktören Valterego som spelar under nicket "TheValkyria" på William Hill.

 

Registreringen är redan öppen så det är bara att tuta och köra!

 

Information

Namn: PSE3

Tidpunkt: Torsdag 10 mars kl 20:00 (19:00 lobbytid)

Inköp: $5+0.50

Adderat till potten: $500 (samt $25 i bounty på "TheValkyria")

Lösenord: Inget. Turneringen är låst till de som skapat konto via PFs och Poker.ses Will Hill-länkar.

 

Har du inget konto på Will Hill går det utmärkt att skapa ett här!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill passa på att hälsa alla välkomna och lycka till i kvällens medlemsturre.

 

Den ligger i lobbyn under WH Exclusives.

 

PSE3 - 10/3 Torsdag, 20:00 (19:00 Lobby tid) - $500 added

Inköp: $5 + $0.50

+$25 Bounty på "TheValkyria"

 

Hittade PSE3 men i min lobby är det 27:e februari turneringen ska gå...

 

Är det samma problem för alla?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur är det, struntar William Hill fortfarande i att straffa de som aktivt fuskar?

 

Jag vet givetvis inte direkt vad du syftar på.

 

Däremot ligger fraud biten hos iPoker själva och det stängs regelbundet av spelare som försöker sig på något.

 

Har du ett konkret exempel får du gärna skicka till mig så kanske jag kan hjälpa till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet givetvis inte direkt vad du syftar på.

 

Däremot ligger fraud biten hos iPoker själva och det stängs regelbundet av spelare som försöker sig på något.

 

Har du ett konkret exempel får du gärna skicka till mig så kanske jag kan hjälpa till.

 

Tja, kan dra historien lite kort.

 

Var under pågående turnering som en spelare blev sur på mig för att jag bluffade honom. Efter att han blivit utslagen satt han kvar och railade. När vi var 5-6 pers kvar började han hjälpa mina motståndare genom att ge dem råd om hur de skulle kontra min taktik (då jag praktiskt taget körde över bordet) eftersom han var bitter och inte ville att jag skulle vinna. Ett klart regelbrott att assistera någon under pågående spel, så jag kontaktade livesupporten. Jag bad dem att åtminstone att stänga av hans chatt under återstoden av turneringen. Deras svar blev "vi har redan fått klagomål på den här spelaren".

 

Spelaren hade alltså redan fått klagomål på sitt beteende i chatten, och ändå kunde inget göras åt att han satt och förminskade mina chanser att vinna. Inte riktigt de premisser jag vill spela poker under, även om det är $500 added.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vill ju egentligen inte dra ut någon, jag tycker gott att du kan våga komma ut alldeles själv utan min hjälp :mrgreen:

 

Nä, allvarligt talat så lär det nog bli undertecknad som blir utdragen. Dagen började bajs och lär fortsätta så :cry:

 

Men, väl mött! Och alla andra:

 

Se till att anmäla er så att det blir något av!

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha så får man Valkyria till bordet, och spelar som en .....

Dessutom kommer man missa allt, om tio minuter måste jag iväg :evil:

 

Edit: Det gick inte så bra :) Lite smått jobbigt att ha 30 minuter på sig att samla marker, tillräckligt för att kunna vara sitout 30 min.

Min normala frekvens av "tveksamma" spel dubblades eller rent av tripplades :)

 

Men jag tar er nästa gång

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha så får man Valkyria till bordet, och spelar som en .....

Dessutom kommer man missa allt, om tio minuter måste jag iväg :evil:

 

Edit: Det gick inte så bra :) Lite smått jobbigt att ha 30 minuter på sig att samla marker, tillräckligt för att kunna vara sitout 30 min.

Min normala frekvens av "tveksamma" spel dubblades eller rent av tripplades :)

 

Men jag tar er nästa gång

 

Hur är det ens möjligt att göra så många tveksamma beslut på 30min när man är så tajt som du är? :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yes, längesedan jag lyckades i en forumturnering.

 

Trevligt sätt att (nästan) avgöra på också, all in på flop med Gutshotstraightflushdrag, bli synad och träffa straightflushen när vi är HU med nästan jämna stackar :-)

 

Grattis till vinsten och det var mej du slog med den snygga handen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yes, längesedan jag lyckades i en forumturnering.

 

Trevligt sätt att (nästan) avgöra på också, all in på flop med Gutshotstraightflushdrag, bli synad och träffa straightflushen när vi är HU med nästan jämna stackar :-)

 

Hmmm, jag antar att ett motvilligt grattis är på sin plats 8-) Din AJ träffade bra :evil: Jaja, antar att man inte kan vinna eller casha i alla turrar :roll: Och jag antar att en 14'e plats av 30 måste innebära att jag är bättre än halva forumet, fullt logiskt :mrgreen:

 

Skämt åsido, grattis som fan! Men på söndag är det min tur igen. Tack för en trevlig turre och trevligt motstånd som vanligt

 

/#LOUDmouth#

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...