bigdwarf Postad 5 Mars , 2011 Rapport Postad 5 Mars , 2011 Orkar inte med det här vädret längre, någon som är sugen på att haka en månad eller så till paradiset å kanske komma hem till en vår? PM:a Thailand eller Kina är intressant, å då städerna shanghai,bangkok å pattaya. Citera
Orrarah Postad 6 Mars , 2011 Rapport Postad 6 Mars , 2011 Orkar inte med det här vädret längre, någon som är sugen på att haka en månad eller så till paradiset å kanske komma hem till en vår? PM:a Thailand eller Kina är intressant, å då städerna shanghai,bangkok å pattaya. Vem outar en månads semester I Pattaya? GLGL Citera
bigdwarf Postad 6 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 6 Mars , 2011 Vem outar en månads semester I Pattaya? GLGL hahaha precis tänkte själv på det, därför jag skrev med dom andra städerna för att försöka göra det lite snyggt iaf har lite brottom för vill iväg snart...... sex för pengar är ok. Citera
Steel Postad 6 Mars , 2011 Rapport Postad 6 Mars , 2011 Vem outar en månads semester I Pattaya? GLGL Han som har situationen som avatar GL Citera
bigdwarf Postad 6 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 6 Mars , 2011 Han som har situationen som avatar GL situation or nothing imo.... Citera
IbeatU Postad 6 Mars , 2011 Rapport Postad 6 Mars , 2011 Jag har själv funderat i banorna om att åka iväg ngra veckor. Tröttnar lätt på götet under vintertid. Föredrar dock Phuket framför Pattaya alla dar i veckan. hoez som hoez lixom. Citera
bigdwarf Postad 6 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 6 Mars , 2011 Jag har själv funderat i banorna om att åka iväg ngra veckor. Tröttnar lätt på götet under vintertid. Föredrar dock Phuket framför Pattaya alla dar i veckan. hoez som hoez lixom. du får PM Citera
Recommended Posts