Gå till innehåll

dollarns framtid?


Recommended Posts

Har naturligtvis inte heller någon aning, men om jag ska gissa:

Tror att Oljan börjar handlas med någon annan valuta innan 2012 är slut, redan när det är på gång och därefter kommer dollarn sjunka avsevärt. Gissar på 2-3Kr för en dollar i början på 2013.

 

lyssnat mycket på Peter Schiff?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trenden just nu är ner. Skulle EUR/USD gå över 1.44 så skulle ajg kunna tänka mig att vi åtminstonde "studsar" uppåt en sväng. Tycker även att AUD/USD ser intressant ut då den inte gjorde en ny låg i fredags. Jag kommer använda svaghet alternativt break+retest at 1.44 som entry kommande veckan.

 

Tror även att amerikanska SP500 börsen kommer gå över 1120 inom de kommande veckorna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trenden just nu är ner. Skulle EUR/USD gå över 1.44 så skulle ajg kunna tänka mig att vi åtminstonde "studsar" uppåt en sväng. Tycker även att AUD/USD ser intressant ut då den inte gjorde en ny låg i fredags. Jag kommer använda svaghet alternativt break+retest at 1.44 som entry kommande veckan.

 

Tror även att amerikanska SP500 börsen kommer gå över 1120 inom de kommande veckorna.

 

Hur blir vädret i sommar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Intressant film.

Men i slutet ger de rekommendationer om bra investeringar.

Men sen pratar de om den bästa investeringen och hur överlägset bra den är och att alla rika/inflytelserika släkten äger den. Samt att den går att köpa relativt billigt än så länge.

Men de säger såklart inte vad det är (för att det är bättre om få vet).

 

Med detta så vill de såklart sälja något och trovärdigheten i filmen minskar.

 

Snälla posta inte fler så här långa reklamfilmer. Jag tittade hela då jag chansade på att de var något vettigt och att ingen skulle posta en 1 timma lång reklamfilm.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...