Officialjc Postad 3 Mars , 2011 Rapport Postad 3 Mars , 2011 Startade igång mitt ongame program idag o vips så ville den inte starta om jag inte installerade adobe air, vad fan är adobe air? Kontaktade siten men fick som svar att de hanterar ärendet.... ja tiden rullar, inget svar! Någon annan som varit med om liknande??? Vill fan inte bli rånad av något virus eller scam program!! Tack på förhand! Citera
papiPope Postad 3 Mars , 2011 Rapport Postad 3 Mars , 2011 Google is your friend. http://www.adobe.com/se/products/air/ Citera
Officialjc Postad 3 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 3 Mars , 2011 Så man kan med andra ord vara lugn? Tycker dock det var konstigt att jag inte kunde starta upp programmvaran om jag inte godkände adobes avtal, tänk om jag inte ens vill ha det?? Citera
Joeduck Postad 3 Mars , 2011 Rapport Postad 3 Mars , 2011 tänk om jag inte ens vill ha det??Då spelar du på en annan sajt. De har tänkt på allt. Citera
Shredder Postad 3 Mars , 2011 Rapport Postad 3 Mars , 2011 Han kanske har svårt ta ut pengarna om han inte får starta upp programvaran... Kan vara lite trist börja spela på en ny sajt om ens pengar är kvar på den gamla Citera
Recommended Posts