snaskov Postad 2 Mars , 2011 Rapport Postad 2 Mars , 2011 Ingen aning om detta diskuterats förut, men jag hittade inget vid en snabbkoll. Om man skulle ha oturen att gå bort långt innan man tänkt sig, vad händer med pengarna man har på de olika pokerkontona? Finns det något sätt för anhöriga att få ut dessa pengar utan att känna till eventuella lösenord? I första hand tänker jag på PokerStars och Svenska Spel, men är även intresserad vad som gäller för andra siter också. Citera
m1978 Postad 2 Mars , 2011 Rapport Postad 2 Mars , 2011 Inte direkt svar på din fråga.. men Dom berätta på tv för ett tag sen om någon sajt man kunde anmäla sig på som tar hand om allt på nätet efter du dör och du kan bestämma nu vad du vill ska hända. T ex om dina konton ska raderas, släktingar få tillgång till lösen, om något sista meddelande ska skrivas in på din fb osv. Detta borde väl kunna funka med pokerkonton med Citera
hubbahubba Postad 2 Mars , 2011 Rapport Postad 2 Mars , 2011 Jag så inslaget om detta i något nyhetsprogram och jag tappade hakan då säkerhetsaspekten inte ens nämndes. Frågeställningen har hursomhelst diskuterats tidigare, har dock ingen länk nu. Citera
affe2000 Postad 2 Mars , 2011 Rapport Postad 2 Mars , 2011 Jag så inslaget om detta i något nyhetsprogram och jag tappade hakan då säkerhetsaspekten inte ens nämndes.Frågeställningen har hursomhelst diskuterats tidigare, har dock ingen länk nu. http://pokerforum.nu/forum/ovrigt-om-poker/55177-om-man-doer.html Citera
Recommended Posts