Che Postad 29 Juli , 2004 Rapport Postad 29 Juli , 2004 som rubriken lyder, var finns de? * Pillar lite med rubriken - QoS * Citera
Sammons Postad 29 Juli , 2004 Rapport Postad 29 Juli , 2004 nu kan mna sitta på det tråkiga jobbet o lira poker på samma gång... hehe, eller hur Che! Citera
QoS Postad 29 Juli , 2004 Rapport Postad 29 Juli , 2004 Även Pacific har en Javaapplet-baserad. Signa via POKERFORUM.nu så får du en fin T-shirt! - QoS Citera
calm Postad 29 Juli , 2004 Rapport Postad 29 Juli , 2004 nu kan mna sitta på det tråkiga jobbet o lira poker på samma gång... hehe, eller hur Che! mm...varför gör de inte program som pratar på vanliga portar...t.ex. SSL Citera
Che Postad 31 Juli , 2004 Författare Rapport Postad 31 Juli , 2004 jag skulle aldrig få för mig att sitta och lira poker på mitt jobb där jag sitter vid datorn hela dagarna och gör ingetting.. aj ajaj.. att folk tror detta.. (kanske hänt en gång) Citera
kimsk05 Postad 3 Augusti , 2005 Rapport Postad 3 Augusti , 2005 det verkar inte som det finns flera sidor än dessa tva att spela på.bettson och pacific. Citera
Djens Postad 3 Augusti , 2005 Rapport Postad 3 Augusti , 2005 Pacifics javaversion är pissdålig, jag avråder från att spela på den... typexempel är att mitt i händerna kan mina kort försvinna och jag vet inte vad som kommer på turn/river. Att man inte kan se NL borden, att mjukvaran är okompatibel med alla bord etcetc...Skitdåligt! Citera
kimsk05 Postad 3 Augusti , 2005 Rapport Postad 3 Augusti , 2005 jag har redan lirat på pacific och just därför att dem har dessa problem som jag byter. Citera
Maple Postad 3 Augusti , 2005 Rapport Postad 3 Augusti , 2005 Betonbet (samma nätverk som Pokerroom) har också java-baserat spel. Citera
Recommended Posts