sammejao Postad 1 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 1 Juni , 2011 Vad är det som är bra med testet? Det är uppbyggt precis som vilket annat IQ-test som helst, och frågorna är dessutom enormt uselt skrivna. Mest språkliga delen jag syftar på. Fick 137. vissa test innehåller bara den visuella delen, detta har med saker som minne, matte etc. 128 fick jag nu, hade 133 i 9an går bara utför............ ++ Citera
SasaMatic Postad 1 Juni , 2011 Rapport Postad 1 Juni , 2011 småfull och 117, faila i minnesdelen : P Citera
SasaMatic Postad 1 Juni , 2011 Rapport Postad 1 Juni , 2011 vill ta ett mer utförligt test, detta känns väldigt b ändå. någon som har ett gratis lr billigt online att tipsa om? =) Citera
JackVegas Postad 1 Juni , 2011 Rapport Postad 1 Juni , 2011 Namn: Jaque Chirac Ditt totalresultat: 123 Resultatkategori: Hög kul test, mvh hade skrivit även om jag fått megalågt Citera
Drunken_Penguin Postad 1 Juni , 2011 Rapport Postad 1 Juni , 2011 vissa test innehåller bara den visuella delen, detta har med saker som minne, matte etc. Vissa, ja. Långt ifrån alla. Den dåliga svenskan får i alla fall mig att tveka över hur hur bra testet är konstruerat från första början. Citera
sammejao Postad 1 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 1 Juni , 2011 Vissa, ja. Långt ifrån alla. Den dåliga svenskan får i alla fall mig att tveka över hur hur bra testet är konstruerat från första början. hehe, det är inget superseriöst test direkt. Bara på skoj liksom. Vill man gör ett vettigare tar det nån dag eller så, hört att man får prata med psykolog etc. Citera
Drunken_Penguin Postad 1 Juni , 2011 Rapport Postad 1 Juni , 2011 hehe, det är inget superseriöst test direkt. Bara på skoj liksom. Vill man gör ett vettigare tar det nån dag eller så, hört att man får prata med psykolog etc. Jag kan absolut hålla med om att man inte direkt gör internetbaserade IQ-test för att man tror att dom är superseriösa. Däremot så finner jag mycket mer nöje i att göra test som framstår som halvseriösa i alla fall. Citera
SasaMatic Postad 1 Juni , 2011 Rapport Postad 1 Juni , 2011 bnra pokerdag hittills =) upp 7.4k so far, back lite på holdem troor jag. Citera
Synabluffen Postad 1 Juni , 2011 Rapport Postad 1 Juni , 2011 132 på andra försöket... Helvete vad smart man kan bli efter en liten tupplur och en kanna kaffe,, Citera
sqzsumsleep Postad 1 Juni , 2011 Rapport Postad 1 Juni , 2011 Namn: Isak Ditt totalresultat: 119 Resultatkategori: Övernormal Gay test. Känner mig så jävla osmart när jag gör dom där bildövningarna, helt omöjligt ju. Matematikdelen var basic, likaså minnesdelen :E Citera
SasaMatic Postad 1 Juni , 2011 Rapport Postad 1 Juni , 2011 7359kr upp under första juni. började i natt med att backa 1k något varav 800 var på 78 händer holdem. allt annat är 2.5/5 plo =) upp sex imorgon och ska till grönan med älskling. gonatt =) Citera
SasaMatic Postad 2 Juni , 2011 Rapport Postad 2 Juni , 2011 vi kom inte iväg idag pga helgtrafik med ul som skulle ta oss dit försent så det får bli imorgon ist. drog däremot in fetingplusset a 16*200bb på plo 2.5/5, satt igång innan sju och avslutade nyss. sjukt värde har det varit. lossnade efter några timmar för mig och sprang på rätt sida mest hela tiden. 2.2k händer och 16.2k kr blev det, tack upplands lokaltrafik! 23.5k för månaden, ska lägga ut lite plohänder sen också hade jag tänkt. nu frukost och ut med peps =) Citera
sammejao Postad 2 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 2 Juni , 2011 vi kom inte iväg idag pga helgtrafik med ul som skulle ta oss dit försent så det får bli imorgon ist. drog däremot in fetingplusset a 16*200bb på plo 2.5/5, satt igång innan sju och avslutade nyss. sjukt värde har det varit. lossnade efter några timmar för mig och sprang på rätt sida mest hela tiden. 2.2k händer och 16.2k kr blev det, tack upplands lokaltrafik! 23.5k för månaden, ska lägga ut lite plohänder sen också hade jag tänkt. nu frukost och ut med peps =) sjuka jävel, wp osv! tur i oturen så att säga Citera
jlnsn Postad 2 Juni , 2011 Rapport Postad 2 Juni , 2011 vi kom inte iväg idag pga helgtrafik med ul som skulle ta oss dit försent så det får bli imorgon ist. drog däremot in fetingplusset a 16*200bb på plo 2.5/5, satt igång innan sju och avslutade nyss. sjukt värde har det varit. lossnade efter några timmar för mig och sprang på rätt sida mest hela tiden. 2.2k händer och 16.2k kr blev det, tack upplands lokaltrafik! 23.5k för månaden, ska lägga ut lite plohänder sen också hade jag tänkt. nu frukost och ut med peps =) Sjuukt! Wp! Citera
sammejao Postad 2 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 2 Juni , 2011 Update! Grön start på månaden iaf! Gått ner o lirat 200bb med tableselect 2/4-2,5/5 ett tag. Juni1/6 1400 händer 1426:- Svenska spel 6€ Prima 2/5 3160 händer 807:- Svenska spel edit: lol, satt mig o försökte lära mig lite omaha. back 1k hehehe, snuskigt spel Citera
SasaMatic Postad 3 Juni , 2011 Rapport Postad 3 Juni , 2011 tyty =) tappade 4k på 1k händer igår kväll men så är det, 19.5k för månaden. grönan idag så grindfritt =) Citera
SasaMatic Postad 3 Juni , 2011 Rapport Postad 3 Juni , 2011 lool, sitter nu på t-centralen med tjejen och hennes kompis. Så kom det förbi en snubbe som helt klart sa jag ska bajsa, jag ska kissa på er. Haha, samma till dom på en bänk efter. Förmodligen den första med tourettes jag har stött på : p Citera
sammejao Postad 4 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 4 Juni , 2011 lool, sitter nu på t-centralen med tjejen och hennes kompis. Så kom det förbi en snubbe som helt klart sa jag ska bajsa, jag ska kissa på er. Haha, samma till dom på en bänk efter. Förmodligen den första med tourettes jag har stött på : p Läskig och tragisk sjukdom imo Citera
SasaMatic Postad 4 Juni , 2011 Rapport Postad 4 Juni , 2011 helt klart. men när man sitter där helt körda och chockade så blir situationen rolig trots tragiken i sjukdomen när man är utan erfarenhet och kunskap av den. Citera
cantonaa Postad 4 Juni , 2011 Rapport Postad 4 Juni , 2011 Sista tentan för året avklarad, och således även hela första året. Det är värt några bärtz imo! Ganska tungt med plugg inför tentan, så det har varit spelfritt ett tag. Maj slutade dock fint, och förhoppningsvis kan jag fortsätta löpa fint under juni! Citera
JackVegas Postad 4 Juni , 2011 Rapport Postad 4 Juni , 2011 Sista tentan för året avklarad, och således även hela första året. Det är värt några bärtz imo! Ganska tungt med plugg inför tentan, så det har varit spelfritt ett tag. Maj slutade dock fint, och förhoppningsvis kan jag fortsätta löpa fint under juni! wp på tentan, vill bara fråga sen NÄR började folk skriva "bärtz"? Aldrig sett innan men igår och idag är det typ det enda ordet jag har sett. Citera
Recommended Posts