Gå till innehåll

HU SnG @ SvS Sikta mot stjärnoornaAAa

Recommended Posts

Postad

Tjenare allihoppa. Tänkte nu starta en dagbok här på pokerforum så att jag får lite mera intresse osv...

Lite om mig: Studerande i sthlm, läst +2 pokerböcker innan jag började spela online med pengar. Första gången jag lirade satte jag in 500 kr på titan, gulade på 1 vecka, väntade ett halvår satte in 400 gulade på en kväll. Träffade på ett gammalt poker proffs som jag lyckades övertala att bli min coach så nu jävlar.

Har satt in 200 kr på SvS som jag lekt runt med(shortstack, aggresivt spelande allt möjligt för att lära mig) Denna summa är nu uppe i 900.

Så det är inga jätte summor som kommer skrivas om i den här dagboken men därimot min progress upp i HU borden på SvS.

Mål:

1.Spela ihop 8K så att jag har råd och kan köpa en 24" :twisted: :twisted:

2.Bli mycket bättre på HU för att senare kunna bli bättre i turneringar och cashgame dock så kanske det går andra hållet eftersom man blir så aggresiv hehe.

Tänkte mig börja denna dagbok med 20+1 HU SnG eftersom det ger mig 42 inköp vilket borde räcka långt. Lirar med 6 mins blinds så att spelen blir högst runt 20 min. Kommer double tabla så det blir väl +6 bord per timme.

Kommer dock inte att outa om mitt nick, men ni vet säkert vem jag är...Riktigt omoget nick och jag bråkar i chatten :lol:

WISH ME LUCK AT ZE TABLES