Namlleh Postad 22 Februari , 2011 Rapport Postad 22 Februari , 2011 Håller en tumme för Ghattas Kortas, Sveriges svar på Tony G Låter som en skön karaktär:) är nalle eller glimne på plats? Citera
hellgren84 Postad 22 Februari , 2011 Rapport Postad 22 Februari , 2011 Låter som en skön karaktär:) är nalle eller glimne på plats? Nalle blev eliminerad under dagen, vet inte hur då ja inte var på plats.. Glimne inte med. Citera
Starfitter Postad 22 Februari , 2011 Rapport Postad 22 Februari , 2011 min största fråga är hur fredagen ser ut för di som inte spelar? kommer nog svänga inom och ta en burgare Citera
superguran Postad 23 Februari , 2011 Rapport Postad 23 Februari , 2011 David Gabrielsson verkar vara riktigt bra med. Är han internetkvalad eller livespelare? känns som någon som helst inte outar pokernick iaf... Shortstackad är relativt. Chip and a chair!Mvh/Semidanne David är varken livespelare eller kvalare! Han är en semiproffesionell body builder som kände för att skrämma livet ur motståndarna med sina guns! Eller så kan han vara en duktig cg spelare som huserar runt på nätet... Citera
delahoja Postad 23 Februari , 2011 Rapport Postad 23 Februari , 2011 Kan vi få en ny chip count? Citera
Creole Postad 23 Februari , 2011 Rapport Postad 23 Februari , 2011 Håller med, en chip count vore nice. Gillar att ni har börjat med det. Cudos. Citera
valterego Postad 23 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 23 Februari , 2011 Tack tack! Vi tycker också att det är mycket roligare att jobba när det finns en riktig chipcountfunktion Ny chipcount är utlagd av young master Jäger! Citera
MisterZturbo Postad 23 Februari , 2011 Rapport Postad 23 Februari , 2011 Hur går det för min polare Miguel Goncalves? Vore så jävla roligt om han kom långt....han kom ju in via en kval-tävling. Citera
valterego Postad 23 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 23 Februari , 2011 Hur går det för min polare Miguel Goncalves?Vore så jävla roligt om han kom långt....han kom ju in via en kval-tävling. Vi tappade bort Miguel efter en bordsbrytning, och har därmed ingen uppgift på om han är kvar eller ej. Vill du får du gärna bekräfta att detta är han: Citera
MisterZturbo Postad 23 Februari , 2011 Rapport Postad 23 Februari , 2011 Jajamensan, det är Miguel på bilden. Citera
valterego Postad 23 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 23 Februari , 2011 Jajamensan, det är Miguel på bilden. Då är han med största sannolikhet utslagen ur turneringen Citera
MIG6666 Postad 24 Februari , 2011 Rapport Postad 24 Februari , 2011 Mobilen har lagt av. Hann spela 3händer på 1timme; QQ, AKs och AA. Ut på AA mot J6off. Vi ses i Estoril eller Österrike. Men jag kommer inte till storturneringne i helgen. Tack poker.se för bra rapportering och bra stämning. Miguel Citera
valterego Postad 24 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 24 Februari , 2011 Mobilen har lagt av.Hann spela 3händer på 1timme; QQ, AKs och AA. Ut på AA mot J6off. Vi ses i Estoril eller Österrike. Men jag kommer inte till storturneringne i helgen. Tack poker.se för bra rapportering och bra stämning. Miguel Tack själv Miguel! Sorry att vi inte hittade dig tidigare. Vi ses på touren! Citera
Jaane Postad 25 Februari , 2011 Rapport Postad 25 Februari , 2011 Vet ni hur det funkar med streamen, är det synliga kort eller är det som vanligt? Och vet ni varför de börjar sända kl 14.00? Citera
Haslo Postad 25 Februari , 2011 Rapport Postad 25 Februari , 2011 Vem är denne Joel? Lite basic info tack! Citera
valterego Postad 25 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 25 Februari , 2011 Vem är denne Joel? Lite basic info tack! Joel Nordkvist är cashgamespelare, och spelar på nätets högsta nivåer. Jag vill inte outa några nicks, men det är inte jättesvårt att googla. Vad gäller kontantspel är han definitivt en av de mest internationellt kända spelare vi har i Sverige. Citera
Haslo Postad 25 Februari , 2011 Rapport Postad 25 Februari , 2011 Joel Nordkvist är cashgamespelare, och spelar på nätets högsta nivåer. Jag vill inte outa några nicks, men det är inte jättesvårt att googla. Vad gäller kontantspel är han definitivt en av de mest internationellt kända spelare vi har i Sverige. hoho glömde bort att google fanns faktiskt Nu vet jag ju iaf. Tack! Citera
laserblatten Postad 25 Februari , 2011 Rapport Postad 25 Februari , 2011 någon som vet om det finns någon bättre sida än eptlive.com för att följa EPT, Jag vill se nu! =) Citera
okocha Postad 25 Februari , 2011 Rapport Postad 25 Februari , 2011 Vet ni hur det funkar med streamen, är det synliga kort eller är det som vanligt? Och vet ni varför de börjar sända kl 14.00? Inga hålkort Citera
b0bb4n Postad 25 Februari , 2011 Rapport Postad 25 Februari , 2011 hur ser prisutdelningen ut? Citera
Jaane Postad 25 Februari , 2011 Rapport Postad 25 Februari , 2011 Hur ser borden ut? Vilka sitter vart:) Citera
taktfast Postad 25 Februari , 2011 Rapport Postad 25 Februari , 2011 Vi ska försöka få en uppdaterad seatinglista. Alla svenskar sitter inne på tv-bordet förutom Nikolas Liakos. Per Linde har direkt pos på Tureniec Citera
taktfast Postad 25 Februari , 2011 Rapport Postad 25 Februari , 2011 hur ser prisutdelningen ut? Vi har lagt ut det i feeden Citera
papiPope Postad 25 Februari , 2011 Rapport Postad 25 Februari , 2011 är det bara för mig bilden på streamen fryser hela tiden men ljudet fungerar bra? edit: nvm, fungerar bra när jag kör i ie istället för chrome som skickar streamen till media player edit2: skoja bara... Citera
Recommended Posts