Drekari Postad 12 Februari , 2011 Rapport Postad 12 Februari , 2011 Hojj! Tänkte bara höra med er ifall ni har sett det nya programmet The Poker Star och vad tycker ni om det? Får intrycket att det är lite som pokerns "Top Model" eller något liknande. http://www.pokerstars.tv/poker-channel-376-the-poker-star-2.html Citera
gnux_ Postad 12 Februari , 2011 Rapport Postad 12 Februari , 2011 Hojj! Tänkte bara höra med er ifall ni har sett det nya programmet The Poker Star och vad tycker ni om det? Får intrycket att det är lite som pokerns "Top Model" eller något liknande. http://www.pokerstars.tv/poker-channel-376-the-poker-star-2.html Ja det är ganska underhållande men en del känns på klistrat. Känns som något svenska tv program som gick under poker boomen som hette typ las vegas eller nått. Men jag ser det som poker underhållning =) Citera
Drekari Postad 12 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 12 Februari , 2011 Ja det är ganska underhållande men en del känns på klistrat. Känns som något svenska tv program som gick under poker boomen som hette typ las vegas eller nått. Men jag ser det som poker underhållning =) Ska kolla igenom dom 3 avsnitten som finns, men när släpps det nya? Citera
gnux_ Postad 12 Februari , 2011 Rapport Postad 12 Februari , 2011 Ska kolla igenom dom 3 avsnitten som finns, men när släpps det nya? Bara sett två. Kanske kom nytt igår eller så. Brukar kolla på helgen Citera
Snusarn Postad 13 Februari , 2011 Rapport Postad 13 Februari , 2011 Är inte de där gamla? Vet att jag sett det för rätt länge sen iaf. Citera
Drekari Postad 13 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 13 Februari , 2011 Är inte de där gamla? Vet att jag sett det för rätt länge sen iaf. Har för mig det är rätt nytt, iaf på pokerstars.tv? Citera
maaank Postad 14 Februari , 2011 Rapport Postad 14 Februari , 2011 (redigerade) --- Redigerad 20 November , 2016 av maaank Citera
Recommended Posts