darthsidious Postad 4 Juli , 2011 Rapport Share Postad 4 Juli , 2011 Jag kör gärna en match också! Inga pengar på svs, men det går väl att sätta in snabbt? Är det 200bb som gäller? Ska ut på landet imorgon, vet inte om internetuppkopplingen håller. Ska försöka komma ihåg att jag postade här Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nikopolidi Postad 4 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 4 Juli , 2011 Jag kör gärna en match också! Inga pengar på svs, men det går väl att sätta in snabbt? Är det 200bb som gäller? Ska ut på landet imorgon, vet inte om internetuppkopplingen håller. Ska försöka komma ihåg att jag postade här 100bb som gäller till att börja med! Men vi bryter ju inte borden om vi inte blir cp-djupa typ, så det är ju lugna puckar. Ja det går utmärkt, svårare att få ur cashen Ja försök komma ihåg Ska vi säga kl 21-22? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
darthsidious Postad 5 Juli , 2011 Rapport Share Postad 5 Juli , 2011 100bb som gäller till att börja med!Men vi bryter ju inte borden om vi inte blir cp-djupa typ, så det är ju lugna puckar. Ja det går utmärkt, svårare att få ur cashen Ja försök komma ihåg Ska vi säga kl 21-22? 21-22 idag går inte. Hur lång tid tar en sådan här match? Om vi tar paus för lunch skulle jag kunna köra kl 11 (alltså om en timme drygt) nu på morgonen. (Eller tar det mer än 3-4 timmar?). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nikopolidi Postad 5 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 5 Juli , 2011 21-22 idag går inte. Hur lång tid tar en sådan här match? Om vi tar paus för lunch skulle jag kunna köra kl 11 (alltså om en timme drygt) nu på morgonen. (Eller tar det mer än 3-4 timmar?). Nja, det tar väl inte mer än 2-3 timmar, kan ju höras sen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
darthsidious Postad 5 Juli , 2011 Rapport Share Postad 5 Juli , 2011 Nja, det tar väl inte mer än 2-3 timmar, kan ju höras sen Ok. Borde kunna få ihop något innan helgen om internet funkar decent. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 5 Juli , 2011 Rapport Share Postad 5 Juli , 2011 Kan du bara spela på svs? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 5 Juli , 2011 Rapport Share Postad 5 Juli , 2011 Nej du det är jag inte =) Vad nickar du på svs? Mitt nick är betydelselöst då jag bara spelat för deg som blivit över efter stryktipping. Kanske jag inte skulle ha sagt;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Longple Postad 5 Juli , 2011 Rapport Share Postad 5 Juli , 2011 jag kör gärna, men helst 10/20+ då =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nikopolidi Postad 5 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 5 Juli , 2011 FML, körde igång lite i förväg mot en kille... Torska 7k aldrig varit så kort död ( hugg nu) dock 6k av dem under ev och en del tilt de sista Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nikopolidi Postad 5 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 5 Juli , 2011 Hej jag är skit på poker hugg nu!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 5 Juli , 2011 Rapport Share Postad 5 Juli , 2011 Hej jag är skit på poker hugg nu!!! hur högt är du villig att spela atm? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nikopolidi Postad 5 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 5 Juli , 2011 hur högt är du villig att spela atm? 5-10, 4 bord. Fuck aina. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
darthsidious Postad 5 Juli , 2011 Rapport Share Postad 5 Juli , 2011 Fick lite tid över nu om du kan, halv elva? Kan köra 2h iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nikopolidi Postad 5 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 5 Juli , 2011 Lirar 5 max i brist på annat, kan lira fram till stängning! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
edumongo111 Postad 6 Juli , 2011 Rapport Share Postad 6 Juli , 2011 lirar 0.5/1 fullring 100 bord på svs anytime mot anyone. sopor visa vad ni kan. nickar kungrikard. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anref Postad 6 Juli , 2011 Rapport Share Postad 6 Juli , 2011 lirar 0.5/1 fullring 100 bord på svs anytime mot anyone. sopor visa vad ni kan. nickar kungrikard. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
darthsidious Postad 8 Juli , 2011 Rapport Share Postad 8 Juli , 2011 Kan köra nu i eftermiddag om du kan...? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schteeket Postad 8 Juli , 2011 Rapport Share Postad 8 Juli , 2011 Pax för att raila Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
darthsidious Postad 8 Juli , 2011 Rapport Share Postad 8 Juli , 2011 Ok hinner inte längre nu. Söndag kväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slaskhink Postad 9 Juli , 2011 Rapport Share Postad 9 Juli , 2011 lirar 0.5/1 fullring 100 bord på svs anytime mot anyone. sopor visa vad ni kan. nickar kungrikard. legenden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
darthsidious Postad 15 Juli , 2011 Rapport Share Postad 15 Juli , 2011 Kan i princip när som nu, ikväll t.ex.? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 15 Juli , 2011 Rapport Share Postad 15 Juli , 2011 tsyn, skickar pm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
darthsidious Postad 15 Juli , 2011 Rapport Share Postad 15 Juli , 2011 Fick inget pm? Däremot såg jag att jag fått en massa andra PM som jag inte läst på några månader Trodde man fick något tydligt meddelande när man loggade in att man fått PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts