urmy Postad 5 Februari , 2011 Rapport Postad 5 Februari , 2011 Hur får man ut 10 kr från sitt bankkonto? Citera
Supertequila Postad 5 Februari , 2011 Rapport Postad 5 Februari , 2011 Hur får man ut 10 kr från sitt bankkonto? typ visa-kort vid köp lr så... Also, jag föreslår att du besöker socialen. Tanken med våra höga skatter är ju att det ska finnas ett socialt skyddsnät för folk som råkat illa ut. Citera
urmy Postad 5 Februari , 2011 Rapport Postad 5 Februari , 2011 Ah, fast är det inte ngn kostnad för kortköp och många butiker som inte tillåter kortköp under 100 spänn typ? För övrigt, om du funderar på att tigga så tycker jag den bästa metoden för detta är den ärliga raka aproachen. Ett fint ex på detta är typ tunnelbanan, en gubbe kommer in och när tåget börjar röra sig ställer han sig mitt i vagnen och säger typ "Hej jag heter bosse, jag är hemlös och behöver 97 kr till för att kunna sova på härbärge inatt, det vore grymt snällt om någon skulle kunna hjälpa mig på vägen". Gl hoppas allt löser sig. Citera
Jompizh Postad 6 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 6 Februari , 2011 Kan någon mod ta bort tråden? Tack! Citera
Recommended Posts