Gå till innehåll

Månadsresultat januari 2011


el_kryddo

Recommended Posts

  • Svars 60
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

8200kr på 68h svs 1/2 texas och omaha. Hur mkt tjänar de bästa på denna nivå i timmen tro ? /fisk som spelar utan pokertracker å allt vare heter

 

8200/68=120,59. Jag gissar på 120,59 kr/h. =) Tror det är svårt att vinna mer än så på på den nivån, hur många bord spelar du samtidigt? Hur många händer/h ungefär?

 

Online plus

Live minus

Betting plus

 

Vikt -9kg KLONK

Joggat en mil för första gången KLONK

 

 

Har du gått ned 9 kg på en månad? Sjukt bra jobbat isåfall. Jag har också ändrat livsstil faktiskt, börjat äta nyttigare och tränar typ 3 ggr/vecka nu. Fast kan inte riktigt mäta mig med dina 9 kg, tror jag tappat 5-6 ungefär. Men det ska bli mer i februari och mars. =)

 

Förresten, hur gick det i liveturneringen du åkte i väg på?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

8200/68=120,59. Jag gissar på 120,59 kr/h. =) Tror det är svårt att vinna mer än så på på den nivån, hur många bord spelar du samtidigt? Hur många händer/h ungefär?

 

 

 

 

Har du gått ned 9 kg på en månad? Sjukt bra jobbat isåfall. Jag har också ändrat livsstil faktiskt, börjat äta nyttigare och tränar typ 3 ggr/vecka nu. Fast kan inte riktigt mäta mig med dina 9 kg, tror jag tappat 5-6 ungefär. Men det ska bli mer i februari och mars. =)

 

Förresten, hur gick det i liveturneringen du åkte i väg på?

 

WP grabben, men ska du inte posta ditt resultat i den här tråden?:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Betting: Ingenting. Ligger nere just nu.

Internetpoker: Inte spelat en hand.

Livepoker: +10k (5k hos Mike och 5k på CC)

...men! Klonkade flickvänn! :heart: Måste vara värt många hundra k ;-)

 

Om man ser så mycket flickvän drar ner en spel och vinst så går du nog minus ändå ;) Som t.ex min tjej ikväll. Det går en bra turnering halv 12. Nej men ska inte sova än. Sen somnar hon 11,35. Så går man miste på en grym turnering för det :( så lamt! Men lycka till ändå! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

You know the drill, här postar vi resultaten för januari. Bästa pluswhine vinner en weekend i Linköping.

 

22K kr plus. 34K händer på SvS, varav 31K på 5/10 och resten över. Med tanke på hur illa jag spelat emellanåt är jag ändå halvnöjd.

 

Edit: Vid närmare eftertanke så har jag inte råd att bjuda nån på weekend med min winrate, ville bara säga det så man inte blir kallad scammer.

Mitt-i-mellan... typ.

 

+101k på 40k händer. nl200 mestadels
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Betting: Ingenting. Ligger nere just nu.

Internetpoker: Inte spelat en hand.

Livepoker: +10k (5k hos Mike och 5k på CC)

...men! Klonkade flickvänn! :heart: Måste vara värt många hundra k ;-)

 

Ja, anta att en hora kostar 500kr (jag vet inte jag har aldrig träffat någon... eller jo men aldrig frågat vad dom kostar) och du tex skulle vara back 75K sek, då måste du ligga med henne 150 ggr för att vara BE

 

edit:Tjejer som tar betalt för sex är horor, tjejer som inte gör det är dåliga horor;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

WP grabben, men ska du inte posta ditt resultat i den här tråden?:-D

 

Det är ju det jag har gjort; minus 6 kg. =)

Januari var en månad som var mer inriktad på träning och kost än på poker. Pokermässigt var det en dålig månad men det beror mest på att jag spelade sjukt lite poker. Blev väl typ $800 plus... Februari har börjat bättre dock med $430 plus första dagen. =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...