Timmi Postad 30 Juni , 2005 Rapport Share Postad 30 Juni , 2005 det är bättre att vinna på flopen än att förlora på rivern? Rätta mig om jag har fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HTDrD Postad 30 Juni , 2005 Författare Rapport Share Postad 30 Juni , 2005 Tack för tipsen. Ska försöka spela aggressivare och tror det kommer gå. Dock blir jag ofta sne när de andra lägger sig när man träffat. Ska försöka jobba bort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
snauen Postad 30 Juni , 2005 Rapport Share Postad 30 Juni , 2005 Lycka till ! Kommer nog gå bra för dig om du lägger lika mycket engeri som du gjort på hattrick. Framgrångsrik i ht -> Framgångsrik i poker Kan det nog liga lite sanning i då man stöter på en hel del ht-profiler här även om poker nog är lite mer komplext och krävande. /HT-snauen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HTDrD Postad 1 Juli , 2005 Författare Rapport Share Postad 1 Juli , 2005 Hade en usel dag igår. Har spelat 1000 händer på Interpoker utan att få bonusen och ligger på (o)stabila +4$. Har känts trist hela tiden och blivit utrdragen gång på gång mot riktiga tomtar. Ska lämna den sidan så fort jag kan tror jag. Här är en hand som väl representerar gårdagen SnG 20$. NN1: 2000 - men disconnectad Fi: 2700 Jag: 3300 Jaha, en snubbe disconnectad, bara för oss övriga att vänta ut honom. Men icke sa nicke killen som sitter före mig envisas med att stjäla mina blinds hela tiden. NN1: Folds Fi: SB 150 Jag: BB 300 Jag fick [K 8 ] Fi höjer till 600 och nu har jag fått nog. Tänker att jag tar tillbaka pengarna direkt och reraisar till 1300. Snabb syn från Fi Flop [Q K 5 ] Jaha, bättre blir det inte. Det ligger 2600 i potten och vi har båda en del pengar kvar. Fi : All-in Jag: Syn. Där fick jag honom. Turn: [10 ] River: [A ] Fi [A 5 ] Jaha.... Så lack blir man. Killen spelar som en idiot och jag hade vunnit hela turneringen om han inte klonkat ässet. Ungefär så var min dag igår. Rulle: 1270$ Start: 923$ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 1 Juli , 2005 Rapport Share Postad 1 Juli , 2005 Använder du cryptocounter för att hålla reda på hur många rakade händer du har kört på Inter? Om inte, så förslår jag att du gör det... Jag antar att du spelar på 0,25/o,50 NL eftersom du har lirat 1k händer och inte clearat bonusen än? Du får nog räkna med att spela åtminstone 12-1300 händer på den nivån för att få ihop de 720 rakade som behövs! /TF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HTDrD Postad 1 Juli , 2005 Författare Rapport Share Postad 1 Juli , 2005 Vad är cryptocounter? De har en log på Interpoker så jag ser hur många händer jag spelat. Tyvärr är de allra flesta på 0.15/0.25$/£. Trodde jag skulle ha clearat bonusen på 750 händer eller så efter att ha läst om deras "exempel" på hemsidan. När jag är klar med det ska jag iaf gå vidare till Empirepoker och få pokeroffice därifrån. Ser fram emot att kolla min statistik och lära mig av det. Tror jag tittar på alldeles för mycket floppar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 1 Juli , 2005 Rapport Share Postad 1 Juli , 2005 Vad är cryptocounter? De har en log på Interpoker så jag ser hur många händer jag spelat. Tyvärr är de allra flesta på 0.15/0.25$/£. Trodde jag skulle ha clearat bonusen på 750 händer eller så efter att ha läst om deras "exempel" på hemsidan. När jag är klar med det ska jag iaf gå vidare till Empirepoker och få pokeroffice därifrån. Ser fram emot att kolla min statistik och lära mig av det. Tror jag tittar på alldeles för mycket floppar. Du hämtar cryptocounter här. Ett litet gratis-prog som räknar ut antalet rakade händer som du har spelat på de flesta cryptologic-skin, väldigt användbart om man horar deras bonusar... Ladidaaa... /TF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rickie Postad 1 Juli , 2005 Rapport Share Postad 1 Juli , 2005 Hade en usel dag igår. Har spelat 1000 händer på Interpoker utan att få bonusen och ligger på (o)stabila +4$. Har känts trist hela tiden och blivit utrdragen gång på gång mot riktiga tomtar. Ska lämna den sidan så fort jag kan tror jag. Här är en hand som väl representerar gårdagen SnG 20$. NN1: 2000 - men disconnectad Fi: 2700 Jag: 3300 Jaha, en snubbe disconnectad, bara för oss övriga att vänta ut honom. Men icke sa nicke killen som sitter före mig envisas med att stjäla mina blinds hela tiden. NN1: Folds Fi: SB 150 Jag: BB 300 Jag fick [K 8 ] Fi höjer till 600 och nu har jag fått nog. Tänker att jag tar tillbaka pengarna direkt och reraisar till 1300. Snabb syn från Fi Flop [Q K 5 ] Jaha, bättre blir det inte. Det ligger 2600 i potten och vi har båda en del pengar kvar. Fi : All-in Jag: Syn. Där fick jag honom. Turn: [10 ] River: [A ] Fi [A 5 ] Jaha.... Så lack blir man. Killen spelar som en idiot och jag hade vunnit hela turneringen om han inte klonkat ässet. Ungefär så var min dag igår. Rulle: 1270$ Start: 923$ Du borde överväga starkt o ställa in preflop i en sån här situation. En fjuttig reraise räcker inte för o få han att folda. Göra en sån liten reraise (som ändå pot-commitar dig) är nog det sista jag skulle göra. För övrigt förstår jag inte vad du menar med att handen representerar gårdagen (låter som att du skulle ha haft otur eller nåt?).. Hälften av era marker gick ju in i potten när FI fortfarande var favorit (preflop). Dessutom så tycker jag inte motståndarens post-flop spel är dåligt (däremot borde han också ställt in preflop enligt mig) Han är ju commitad till potten och det blir ju inte sämre av att han träffat en 5a. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HTDrD Postad 1 Juli , 2005 Författare Rapport Share Postad 1 Juli , 2005 Nu tiltar jag så mycket att jag postade det här i någon annan tråd. Undrar var bara? Så här kan det se ut när man är på g Game #607106804: Texas Hold'em No Limit ($0.50/$1) - 2005/07/01 - 12:37:07 (ET) Table "Paterson" Seat 5 is the button. Seat 1: Bodunchar ($139 in chips) Seat 2: Sm0key ($51.75 in chips) Seat 3: Eris23 ($60.24 in chips) Seat 4: Zackman ($26.25 in chips) Seat 5: biglumme ($79 in chips) Seat 6: HTDrD ($15.34 in chips) HTDrD: posts small blind $0.50 Bodunchar: posts big blind $1 ----- HOLE CARDS ----- dealt to HTDrD [Kc Ac] Sm0key: calls $1 Eris23: calls $1 Zackman: raises to $2 biglumme: folds HTDrD: raises to $15.34 and is all-in Bodunchar: calls $14.34 Sm0key: raises to $51.75 and is all-in Eris23: folds Zackman: is all-in $24.25 Bodunchar: calls $36.41 ----- FLOP ----- [Tc Qc 8d] ----- TURN ----- [Tc Qc 8d][Js] ----- RIVER ----- [Tc Qc 8d Js][8s] ----- SHOW DOWN ----- Sm0key: shows [Ah As] (Two Pairs, Aces and Eights, Queen high) Zackman: shows [8c 8h] (Four of a kind, Eights) HTDrD: shows [Kc Ac] (A Straight, Ace high) Bodunchar: shows [Ad Qs] (Two Pairs, Queens and Eights, Ace high) Sm0key collected $51 from Side pot #2 Zackman collected $32.73 from Side pot #1 Zackman collected $59.36 from Main pot ----- SUMMARY ----- Total pot $146.09 Main pot $59.36 Side pot #1 $32.73 | Side pot #2 $51 | Rake $3 Board [Tc Qc 8d Js 8s] Seat 1: Bodunchar (big blind) lost Seat 2: Sm0key showed [Ah As] and won ($51) with Two Pairs, Aces and Eights, Queen high Seat 4: Zackman showed [8c 8h] and won ($92.09) with Four of a kind, Eights Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HTDrD Postad 3 Juli , 2005 Författare Rapport Share Postad 3 Juli , 2005 Fy attans vad uselt det går nu. Hade dock en riktigt fin fredag/lördag då jag lyckades vinna en hel del pengar på några live-turneringar. Det är verkligen bra mycket roligare att spela live, men det kan man ju inte göra varje dag. Här är dagens allra jobbigaste hand hitills. ***** Hand History for Game 2302121400 ***** $100 NL Hold'em - Saturday, July 02, 06:24:58 EDT 2005 Table Table 55029 (6 max) (No DP) (Real Money) Seat 3 is the button Total number of players : 6 Seat 2: HTDrD ( $85.55 ) Seat 3: huey4 ( $228 ) Seat 6: alcha71 ( $73.05 ) Seat 1: snoopy1239 ( $65.2 ) Seat 5: rahntahn ( $35.55 ) Seat 4: sgstag ( $89.5 ) sgstag posts small blind [$0.5]. rahntahn posts big blind [$1]. ** Dealing down cards ** Dealt to HTDrD [ 9h 6h ] alcha71 calls [$1]. snoopy1239 calls [$1]. HTDrD calls [$1]. huey4 calls [$1]. sgstag folds. rahntahn checks. ** Dealing Flop ** [ 6c, Jh, Th ] rahntahn checks. alcha71 bets [$5]. snoopy1239 folds. HTDrD calls [$5]. huey4 folds. rahntahn folds. ** Dealing Turn ** [ 4h ] alcha71 bets [$15]. HTDrD calls [$15]. ** Dealing River ** [ Qh ] alcha71 bets [$30]. HTDrD calls [$30]. alcha71 shows [ Ah, Jc ] a flush, ace high. HTDrD shows [ 9h, 6h ] a flush, queen high. alcha71 wins $103.5 from the main pot with a flush, ace high with ace kicker. Vad gör jag för något fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Adapa Postad 3 Juli , 2005 Rapport Share Postad 3 Juli , 2005 Varför reraisade du inte turn? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rickie Postad 3 Juli , 2005 Rapport Share Postad 3 Juli , 2005 Fy attans vad uselt det går nu. Hade dock en riktigt fin fredag/lördag då jag lyckades vinna en hel del pengar på några live-turneringar. Det är verkligen bra mycket roligare att spela live, men det kan man ju inte göra varje dag. Här är dagens allra jobbigaste hand hitills. ***** Hand History for Game 2302121400 ***** $100 NL Hold'em - Saturday, July 02, 06:24:58 EDT 2005 Table Table 55029 (6 max) (No DP) (Real Money) Seat 3 is the button Total number of players : 6 Seat 2: HTDrD ( $85.55 ) Seat 3: huey4 ( $228 ) Seat 6: alcha71 ( $73.05 ) Seat 1: snoopy1239 ( $65.2 ) Seat 5: rahntahn ( $35.55 ) Seat 4: sgstag ( $89.5 ) sgstag posts small blind [$0.5]. rahntahn posts big blind [$1]. ** Dealing down cards ** Dealt to HTDrD [ 9h 6h ] alcha71 calls [$1]. snoopy1239 calls [$1]. HTDrD calls [$1]. huey4 calls [$1]. sgstag folds. rahntahn checks. ** Dealing Flop ** [ 6c, Jh, Th ] rahntahn checks. alcha71 bets [$5]. snoopy1239 folds. HTDrD calls [$5]. huey4 folds. rahntahn folds. ** Dealing Turn ** [ 4h ] alcha71 bets [$15]. HTDrD calls [$15]. ** Dealing River ** [ Qh ] alcha71 bets [$30]. HTDrD calls [$30]. alcha71 shows [ Ah, Jc ] a flush, ace high. HTDrD shows [ 9h, 6h ] a flush, queen high. alcha71 wins $103.5 from the main pot with a flush, ace high with ace kicker. Vad gör jag för något fel? Eftersom ditt högsta kort är en 9a, så är din färg du får på turn väldigt sårbar för högre hjärter. Därför måste du göra en reraise (och inget minimum raisande) på turn. Samma fel som du gjort i de flesta av dina händer du postar här, du bara synar hela vägen även när du träffar. Jag skulle nog tagit en shot på att sno potten redan på floppen. Slowplay är överskattat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 3 Juli , 2005 Rapport Share Postad 3 Juli , 2005 Du spelade dåligt på turn. In med degen. Du är en synmaskin:( Du måste bli mer aggro männska. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HTDrD Postad 5 Juli , 2005 Författare Rapport Share Postad 5 Juli , 2005 Tack för tipsen grabbar. Hade antagligen förlorat hela stacken på att gå all-in på turn, men generellt kanske man skall spela så? Jag har tiltat friskt senast dagarna. Eller egentligen var det mest en dag och det var riktigt klantigt. Hade suttit uppe till 6 på lördagsmorgonen och spelat live-poker. Det var kul som attan och allting fungerade. Vann en hel del kulor sålunda. Sedan var det utgång på lördagen och på söndagen fick jag för mig att spela på 100NL... Tappade koncentrationen ordentligt och hade min sämsta dag någonsin med -250$ som resultat. Det sved fett. Tog det lugnt igår och försökte igen idag med sparsam framgång.. +10$ Rulle: 1079$ (inklusive 190$ i bonus) Start: 923 (exkl. 190$ bonus) Har föresten läst en pokerbok, Small stakes holdém med Slansky. Ska fundera på om jag lärde mig något, känns mest som om jag spelade sämre efter det eftersom boken ständigt påpekade hur uselt småspelarna spelade. Alltså började jag tycka pp55 är en superhand och spelade bort en del på liknande fasoner. Skall försöka på en upprykning nu när jag har semester och antingen spela sent på kvällarna eller tidigt på morgnarna. Vilka tider brukar ni tycka är bäst? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rickie Postad 5 Juli , 2005 Rapport Share Postad 5 Juli , 2005 Tack för tipsen grabbar. Hade antagligen förlorat hela stacken på att gå all-in på turn, men generellt kanske man skall spela så? Alltså, om du får in alla marker på turn, när du är stor favorit till o vinna, så har du spelat bra poker. Sen om du blir utdragen eller inte är inte så intressant. Om alla marker flyger in när du är slagen, så har du spelat mindre bra poker (med undantag såklart). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bimpi Postad 5 Juli , 2005 Rapport Share Postad 5 Juli , 2005 Vilka tider brukar ni tycka är bäst? Jag tycker att det brukar vara en jäkla fart ibland på mornarna med vilt spel. Har läst att många ställer om sitt dygn så de kliver upp tidigt på mornarna för att spela så något vettigt verkr det vara i påståendet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HTDrD Postad 24 Juli , 2005 Författare Rapport Share Postad 24 Juli , 2005 Ett nytt inlägg efter en stunds frånvaro. Någon som kan gissa varför? Givetvis pga misslyckade resultat. Spelade uselt kombinerat med rejält med otur och rullen åkte ned till 400.. Ojoj vad jag var förbannad då. Fick upp det till 500 och satte in allt på Absolutepoker där man fick dunderbonus med neteller och har nu efter en fin uppgång lyckats nå min all-time high på ca 1600. Inte illa och jag är rejält på g nu känns det som. Tror jag blivit lite bättre och höjer och re-höjer oftare och med betydligt bättre resultat nu. Beror säkert på att det går så attans bra just nu, men iaf. Igår var en bra dag förutom två fetta torskar med QQ och AA på handen. Med AA torskade jag mot färg mot 7-3s.. Det var inte kul, hade dessutom höjt 5BB preflop. Den sved ordentligt. QQ handen var ommöjligt ännu värre. NN1-5, 20-200$ Jag: 200$ Hand: [Q Q ] Höjde 5$ preflop på ett 0.5/1$ bord. Två går med. Flop: [8 5 2 ] Jaha.. Det såg smaskigt ut. Höjde 5$. En syn Turn: [j ] Om han fick färg är jag illa ute. Annars ser det bra ut. Höjde 10$ River: [3 ] Snubben satt före mig och gick all-in. Han var usel så jag synade. Showdown: Jag [Q Q ] Han [7 2 ] Jag var så knäckt att det inte liknande något. Undrade varför han synade med 7-2 och han svarade att det var klart att han synade med 4 klöver på floppen. Men jag höjde ju 5$ preflopp.. Ne, du skojar sa han.. Han hade tydligen missat det och råkat syna av misstag. Jag spelade bara en 10 minuter till efter det och det var nog tur för tilten var nära. Nu har jag nästan clearat bonusen på Absolute och letar efter en ny site att dra in lite bonus på. Har hittills misslyckats/lyckats på Party, Empire och Interpoker. Någon som har ett bra tips på en ny sida att spela på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rickie Postad 24 Juli , 2005 Rapport Share Postad 24 Juli , 2005 Kul att det går framåt!!! Vad sägs om att pottbetta floppen, betta turn (när klöver faller) och folda mot omslag, om du inte allt för pott-commitad vill säga? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HTDrD Postad 8 Augusti , 2005 Författare Rapport Share Postad 8 Augusti , 2005 Det är verkligen kul att läsa andras dagböcker och en del når verkligen imponerande resultat. Själv gör jag inte det, men är iaf nöjd med att fortsätta gå plus och jag tycker jag utvecklat spelet. Dock är det frustrerande med de stora svängningarna som man får när man som jag spelar NL SH. Rullen har varierat från 400-2000$ och fn ligger jag på ca 1700. Det är skapligt, men jag skulle vilja bli mera jämn och dessutom flytta uppåt i nivåer. Hur lång tid har det tagit för er andra att ta steget upp i nivåer? Just nu spelar jag 2 bord på 0.5/1 samtidigt. Köper oftast in mig med 150$ så det är ständigt ganska mycket av rullen som omsätts. I korthet är detta som jag tycker att jag utvecklat: *Är inte rädd att satsa hårt med bra och semi-bra kort. Är all-in flera gånger per pass och det tycker jag har varit utvecklande. *Har blivit någorlunda på att bedöma andra spelare. Hittills är det mest efter, ”bra spelare, dålig spelare”, men det har iaf blivit ganska skapligt. Hoppas kunna utveckla detta mycket i framtiden. *Har spelat skapligt i turneringar. Tidsbrist gör dock att det är svårt för mig att kunna deltaga i speciellt många. Ni som spelat ett tag och vinner mycket, hur har ni sett på er utveckling? I korthet bara, när gick ni upp i nivå? Varför? och på vilka sett har ni märkt att ni blivit bättre/utvecklats? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HTDrD Postad 8 Augusti , 2005 Författare Rapport Share Postad 8 Augusti , 2005 Jo jag skulle gärna få ett tips på om man kan spela live på någon klubb nu i veckan också. Jag är gräsänkling och kanske kan ta mig ut någonstans. Någon som har ett bra tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HTDrD Postad 9 Augusti , 2005 Författare Rapport Share Postad 9 Augusti , 2005 Inga tips? Går bra nu, på uppgång igen och hoppas den kan hålla i sig ett tag till. Hittills har jag inte hittat något sätt att kontinuerligt vinna utan det går upp och ned i en väldigt fart. Förhoppningsvis kan jag bli lite stabil vinnare framöver. Den här handen var inte fel, en av mina största någonsin. Kommentarer? NL Sh 0.5/1$ 5 st på bordet, lagom löst men inte överdrivet. Tror det var under 50% flop seen. Jag [150$] Kalle [100$] Pelle [125$] Nisse[150$] Olle [50$] Dealt to Jag [A A ] Finfint. Sitter UTG. Ibland limpar jag med AA och hoppas på action senare. Sista potten jag gjorde det blev jag dock allin på turn och förlorade mot KJo så här struntade jag i den planen och höjde 4$ Jag raises 4$ Pelle Calls $4 Nisse calls 3,5$ Flop [5 A 6 ] Fint, men med 2 A på hand och en på floppen brukar det inte bli så mycket kulor. Nisse raises 5$ Oj då, en 5$ höjning. Jag väljer att bara syna ifall han bara bluffar. Jag calls Pelle folds Turn [10 ] Helt ofarligt, nu är det bara hålla tummarna att den andre har något. Nisse raises 6$ Jag reraise to 12$ Nisse reraise to 24$ Jag reraises to 49$ Nisse calls River [7 ] Han skulle kunna ha 3-4 och klonkat stegen, men det känns inte troligt. Nu gäller det bara att få honom att syna. Potten är på 123$ och jag väljer att bara höja halvpott om han bara har 2 par. Nisses checks Jag raises 61$ Nisse calls. Jag wins 245$ med AAA Nisse mucks. Vad tycker ni? Gick det att få ut mera? (jag satsade 120 av mina 150$) Rulle: 1960$ Start: 923$ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Oldboy Postad 9 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2005 LOL varför miniraisa ??? reraisa hårdare istället Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
erras Postad 10 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2005 ändrat till mer aggressiv spelstil har du inte gjort i alla fall. Du får knappt utnått av dina miniraises, dom har ju odds att syna med sina drag ändå. Hur kul hade det varit om nån hade fått stegen på rivern? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HTDrD Postad 10 Augusti , 2005 Författare Rapport Share Postad 10 Augusti , 2005 Han hade 2 par eller set, jag var säker och valde att miniraise för att han inte skulle lägga ett eventuellt 2 par. Hade han haft set gav jag honom chansen att gå all in. Det var iaf så jag tänkte. Här satsar jag lite hårdare: Här är dagens hand. Ruskigt nöjd med resultatet och just detta movet fungerade klockrent. Man undrar verkligen hur motståndaren tänkte. NL 0.5/1$ Olle (50$) Kalle (120$) Jag (190$) Jag (K 4 ) Olle synar 1$ och Kalle gör likaså. Sitter på BB och får gå med gratis. Oftast hatar jag det, vet inte hur mycket jag förlorat på att floppa en bra hand med kort som man aldrig skulle gått med på i vanliga fall och sedan förlora mot någon vassare hand. Flop (K 3 K ) Kalle checks Jag checks Olle checks I små potter brukar jag checka med en kanonhand i ungefär hälften av tillfällena. Här fanns det inte mycket som motståndarna kunde ha så jag tyckte det var ok att ge dem chansen att hämta in något. Turn (4 ) Där satt den, kåk och desutom kunde någon fått in ett färgdrag. Kalle raises 4$ Hoppsan, han checkade första rundan och betar nu 4$ in i en 4$ pott. På den här nivån betyder det att han har något. Jag calls. Jag vill ge sista man chansen att dra mot en färg ifall han har chansen. Olle folds. River (8 ) Kalle raises 7$ Så det betyder att han har något. Han checkade precis som jag första rundan och har antagligen minst en kung. Varför inte prova en chansning? Jag raises all-in, 165$. För motståndaren kostar det ca 110 dollar att syna I en pott han investerat 12$. Inte många som skulle syna då. Han tänker länge och en sekund innan tiden går ut synar han, förlorar och muckar korten. Tack för det. Jag vinns 240$ med (KKK44) Ibland undrar man ju, här gick jag dock på en känsla att han hade en hand och det fanns inte mycket som jag förlorade mot. Skönt var det iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
melcor Postad 10 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2005 Trevlig pott där. Börjar ju undra om man inte själv skulle börja köra galna all ins med starka händer om man kan få ett sånt resultat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts