aleone Postad 30 Januari , 2011 Rapport Postad 30 Januari , 2011 Någon som vet vad nebuchad gör nuförtiden och hur man kan få tag på honom? /pm me Citera
mr-flow Postad 30 Januari , 2011 Rapport Postad 30 Januari , 2011 Hur man får tag på honom vet jag inte, men att han investerar sina pokerpengar och har lagt av med pokern vet jag och ch att han bor i uppsala och pluggar ekonomi. Enda Jonas Danielsson i uppsala på eniro var den här http://personer.eniro.se/profil/jonas+danielsson/per_2632189?search_word=jonas%20danielsson&geo_area=uppsalahttp://personer.eniro.se/profil/jonas+danielsson/per_2632189?search_word=jonas%20danielsson&geo_area=uppsala men jag har lite svårt att tro att han skulle bo i stenhagen Citera
valterego Postad 30 Januari , 2011 Rapport Postad 30 Januari , 2011 Han flyttade till Stockholm för ett par år sedan. Vet dock inte vad han gör nu för tiden. Citera
mr-flow Postad 30 Januari , 2011 Rapport Postad 30 Januari , 2011 Han flyttade till Stockholm för ett par år sedan. Vet dock inte vad han gör nu för tiden. Happ, relativt säker på att han pluggade ekonomi i uppsala i höstas men möjligt att han bor i stockholm. Citera
Jakelamotta Postad 30 Januari , 2011 Rapport Postad 30 Januari , 2011 Happ, relativt säker på att han pluggade ekonomi i uppsala i höstas men möjligt att han bor i stockholm. Det är ju enkelt att ta reda på och det finns ingen vid universitet registrerad på det namnet så stämmer knappast. Citera
mr-flow Postad 30 Januari , 2011 Rapport Postad 30 Januari , 2011 Det är ju enkelt att ta reda på och det finns ingen vid universitet registrerad på det namnet så stämmer knappast. Okej, då missminner jag mig. Men jag tror att han HAR pluggat på UU isf. Att han lagt av med pokern och investerar pengarna på olika håll håller jag dock fast vid. Anledningen till att jag öht skriver i tråden är för att han har varit intresserad i ett företag min pappa är involverad i och de pratades vid en hel dag och pappa recapade lite samma kväll eftersom nebuchad gissade att om jag spelade poker så visste jag vem han var. Det här var i höstas. Citera
Terribleturk Postad 31 Januari , 2011 Rapport Postad 31 Januari , 2011 Någon som vet vad nebuchad gör nuförtiden och hur man kan få tag på honom? /pm me Skicka mig ett PM. Jag kan förmedla dina uppgifter till honom. MVH Murat Sahan Citera
Jakelamotta Postad 11 Februari , 2011 Rapport Postad 11 Februari , 2011 Okej, då missminner jag mig. Men jag tror att han HAR pluggat på UU isf. Att han lagt av med pokern och investerar pengarna på olika håll håller jag dock fast vid. Anledningen till att jag öht skriver i tråden är för att han har varit intresserad i ett företag min pappa är involverad i och de pratades vid en hel dag och pappa recapade lite samma kväll eftersom nebuchad gissade att om jag spelade poker så visste jag vem han var. Det här var i höstas. Han läste väl teknisk fysik här för många år sen, när han började med poker typ. Citera
-samba- Postad 12 Februari , 2011 Rapport Postad 12 Februari , 2011 Var inte han som nickade "rythman" och kom från Årsta va?? Vann tydligen nån stor turnering... Citera
Recommended Posts