rosse Postad 2 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 2 Mars , 2011 började dagen där jag slutade igår, genom att backa 4 BI's ganska snabbt. Men jag fokuserade bra och hitta heatern, 3 h senare avslutade jag dagen med gröna siffror. +206kr Citera
rosse Postad 6 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 6 Mars , 2011 Har varit vädligt upptagen de senaste dagarna så har inte orkat uppdatera. Jag har dock lirat en del och haft en mindre downswing. Uppdaterar nog resultaten ikväll efter dagens lir. Citera
jagarn7 Postad 6 Mars , 2011 Rapport Postad 6 Mars , 2011 Visst! Jag skickar iväg ett PM med min msn nu. Har flera spelare som spelar ungefär samma nivå som oss, du kan få deras MSN sen också, brukar sitta i skype o så. Lite teamview sessions ibland osv, bra för utvecklingen! Byter mer än gärna också lite strat med dig så jag är på samma nivå! Mvh JK Citera
rosse Postad 6 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 6 Mars , 2011 skicka pm med din msn Kan sammanfatta de senaste dagarna med att säga att det gått väldigt bra. Hittade rekordpluset idag vilket är extremt skönt Mitt tidsmål för mars är 60-70h. det är en av de första månaderna jag sätter upp ett riktigt tidsmål och jag ligger i fas nu. Mer än 70h känns orimligt med tanke på alla fritidsaktiviteter och skola osv. mvh ung Citera
Recommended Posts