Lokenius Postad 27 Januari , 2011 Rapport Postad 27 Januari , 2011 Kort fråga, hur "bäddar" jag in ett klipp från youtube i en forumpost? Citera
Drunken_Penguin Postad 27 Januari , 2011 Rapport Postad 27 Januari , 2011 Använd [ youtube]länk[ /youtube]. "länk" byts ut mot det som står efter = i video-URLen. Ex för att bädda in http://www.youtube.com/watch?v=kdRqwMgfTxk så använder du kdRqwMgfTxk Om du citerar min post så kommer du se hur länken ser ut på klippet nedan. Citera
Lokenius Postad 27 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 27 Januari , 2011 Aaaah var inne på det där med paranteserna och youtube men trodde man skulle posta typ hela länken. tack tack tack Citera
Crappy Postad 27 Januari , 2011 Rapport Postad 27 Januari , 2011 [ youtube ] det som står efter "=" Dessutom utan mellanslag Edit: Den där DP. grrrrrr alltid ska han visa sig på styva linan. Att han dessutom kan förklara det bättre än mig, det är inte snällt. Citera
Recommended Posts