TotalFarsa Postad 25 Juni , 2005 Rapport Postad 25 Juni , 2005 Har en fråga sign-up bonus + refer-a-friend bonus. Går dessa att kombinera? Dvs kan en kompis signar via mig samt att han kan använda sign-up bonus? Hos vilka fungerar de i så fall? Exemeplvis partypoker... Btw, älskar avataren... [Mr Burns] Eeeeexcellent[/Mr Burns] /TF Citera
heltok Postad 25 Juni , 2005 Rapport Postad 25 Juni , 2005 angående empire-bonusen. jag spelade ca 200händer idag. bonusen stod på pending release och när jag kollade på sidan stod det 150 av 1500. Så kollar jag igen och nu står det 1500 av 1500 spelade. Och mycket riktigt har jag fått pengarna Så de där 15x blev helt plötsligt 2x för mig Citera
jhc Postad 26 Juni , 2005 Rapport Postad 26 Juni , 2005 När det gäller Bet365 bonusen. Måste man var med i potten eller räcker det att sitta vid bordet för att få rakade händer?. Citera
APC Postad 26 Juni , 2005 Rapport Postad 26 Juni , 2005 Har en fråga sign-up bonus + refer-a-friend bonus. Går dessa att kombinera? Dvs kan en kompis signar via mig samt att han kan använda sign-up bonus? Hos vilka fungerar de i så fall? Exemeplvis partypoker... Btw, älskar avataren... [Mr Burns] Eeeeexcellent[/Mr Burns] /TF Tack för svaret och feedback ang Mr Burns... det värmer Är väll så man tänker när man har nötterna och någon reraisar....Eeeeexcellent.... Citera
Bernt Postad 26 Juni , 2005 Rapport Postad 26 Juni , 2005 Nån skrev att han/hon hade tagit en 150$ signup på party. Vilken kod? Citera
TotalFarsa Postad 26 Juni , 2005 Rapport Postad 26 Juni , 2005 Nån skrev att han/hon hade tagit en 150$ signup på party. Vilken kod?Har för mig att det är på följande sätt: i vanliga fall har party en sign-up på 100$max, 5 ggr rake-krav... men under själva signup-processsen så får man ett erbjudande från party om en sign-up på 150$max, 7ggr rake-krav som man kan använda sig av istället... så det är ju bara att fundera på vad man tycker ger mest värde, 100$ & 5ggr eller 150$ & 7ggr... /TF - som inte har något emot att bli tillrättavisad om det skulle vara som så att jag har fel... Citera
morberg Postad 26 Juni , 2005 Rapport Postad 26 Juni , 2005 Har en fråga sign-up bonus + refer-a-friend bonus. Går dessa att kombinera? Dvs kan en kompis signar via mig samt att han kan använda sign-up bonus? Hos vilka fungerar de i så fall? Exemeplvis partypoker... Är du säker på det? Jag tror inte att kompisen får det normala $100-erbjudandet utan något sämre alternativ. Citera
TotalFarsa Postad 26 Juni , 2005 Rapport Postad 26 Juni , 2005 Har en fråga sign-up bonus + refer-a-friend bonus. Går dessa att kombinera? Dvs kan en kompis signar via mig samt att han kan använda sign-up bonus? Hos vilka fungerar de i så fall? Exemeplvis partypoker... Är du säker på det? Jag tror inte att kompisen får det normala $100-erbjudandet utan något sämre alternativ. Jag orkar inte gå in i någon djupare diskussion om det här eftersom det är ca 1,5 månader sen jag signade upp en polare på party... jag fick 50$ efter det att han lirat 125 rakade och han fick deras 100$-erbjudande... Sen skulle han ju ha fått 25$ extra också men de har han inte sett röken av... o inte heller orkat engagera sig i att leta efter heller Jamenvadfaen... Nu blev det ju ett "långt" svar ändå... Jag som tänkte svara nåt i stil med att min pappa är starkare än din pappa... jaja... /TF Citera
Waggho Postad 26 Juni , 2005 Rapport Postad 26 Juni , 2005 Är väl så man tänker när man har nötterna och någon reraisar....Eeeeexcellent.... HAHAHA roligast idag! Citera
LIF Postad 26 Juni , 2005 Rapport Postad 26 Juni , 2005 Nån som clearar No1Pokers MCOP-Bonus, isåfall hur långt har ni kommit? Citera
Papa Kubo Postad 26 Juni , 2005 Författare Rapport Postad 26 Juni , 2005 Ja, har spelat in omkring 2000 händer på en vecka. Vet inte om jag är så sugen på Amsterdam dock. Citera
Papa Kubo Postad 26 Juni , 2005 Författare Rapport Postad 26 Juni , 2005 Förresten är visst veckan slut nu. Carry on here. Citera
Recommended Posts