Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Har en fråga sign-up bonus + refer-a-friend bonus. Går dessa att kombinera? Dvs kan en kompis signar via mig samt att han kan använda sign-up bonus? Hos vilka fungerar de i så fall?

Exemeplvis partypoker...

Btw, älskar avataren... [Mr Burns] Eeeeexcellent[/Mr Burns]

/TF

• Svars 62
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

angående empire-bonusen. jag spelade ca 200händer idag. bonusen stod på pending release och när jag kollade på sidan stod det 150 av 1500. Så kollar jag igen och nu står det 1500 av 1500 spelade. Och mycket riktigt har jag fått pengarna :)

Så de där 15x blev helt plötsligt 2x för mig :D

Postad
Har en fråga sign-up bonus + refer-a-friend bonus. Går dessa att kombinera? Dvs kan en kompis signar via mig samt att han kan använda sign-up bonus? Hos vilka fungerar de i så fall?

Exemeplvis partypoker...

Btw, älskar avataren... [Mr Burns] Eeeeexcellent[/Mr Burns]

/TF

Tack för svaret och feedback ang Mr Burns... det värmer :D Är väll så man tänker när man har nötterna och någon reraisar....Eeeeexcellent....

Postad
Nån skrev att han/hon hade tagit en 150$ signup på party. Vilken kod?
Har för mig att det är på följande sätt: i vanliga fall har party en sign-up på 100$max, 5 ggr rake-krav... men under själva signup-processsen så får man ett erbjudande från party om en sign-up på 150$max, 7ggr rake-krav som man kan använda sig av istället... så det är ju bara att fundera på vad man tycker ger mest värde, 100$ & 5ggr eller 150$ & 7ggr...

/TF - som inte har något emot att bli tillrättavisad om det skulle vara som så att jag har fel...

Postad

Exemeplvis partypoker...

Är du säker på det? Jag tror inte att kompisen får det normala $100-erbjudandet utan något sämre alternativ.

Postad

Exemeplvis partypoker...

Är du säker på det? Jag tror inte att kompisen får det normala $100-erbjudandet utan något sämre alternativ.

Jag orkar inte gå in i någon djupare diskussion om det här eftersom det är ca 1,5 månader sen jag signade upp en polare på party... jag fick 50$ efter det att han lirat 125 rakade och han fick deras 100$-erbjudande... Sen skulle han ju ha fått 25$ extra också men de har han inte sett röken av... o inte heller orkat engagera sig i att leta efter heller :lol:

Jamenvadfaen... Nu blev det ju ett "långt" svar ändå... Jag som tänkte svara nåt i stil med att min pappa är starkare än din pappa... jaja...

/TF