Gå till innehåll
Hjulapan

Annette Obrestad val av pojkvän

Recommended Posts

Nu är väl inte Annette världens skönhet själv men med hennes kändiskap och pengar så tycker man marknaden borde vara ganska öppen ändå.

Så blev hon betagen av Scott Montgomery (OMG), haha.

Men killen är kanske riktigt hyvens, vad vet jag. Smaken är som baken. Vissa damer finner ju Berk karlsson attraktiv so why not..

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

jag förstår inte alls grejen? :S dom båda har ett tiotal millar inspelade. ser ungefär lika bra ut osv osv

låter nästan som att OP är lite avis på Scott :mrgreen:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag bryr mig alltså inte. Blev bara lite förvånad, hade väntat mig nån modell eller i alla fall toppskitet bland snygga yngre pokerspelare. Varför inte vårt senaste stjänskott Viktor Blom exempelvis.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Jag bryr mig alltså inte. Blev bara lite förvånad, hade väntat mig nån modell eller i alla fall toppskitet bland snygga yngre pokerspelare. Varför inte vårt senaste stjänskott Viktor Blom exempelvis.

hur tänker du nu? varför skulle någon snygg modell eller Blom välja henne?

det funkar inte så för tjejer, är man rik och "ful" så får man ändå nöja sig med någon jämnsnygg.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
hur tänker du nu? varför skulle någon snygg modell eller Blom välja henne?

det funkar inte så för tjejer, är man rik och "ful" så får man ändå nöja sig med någon jämnsnygg.

Är det verkligen så illa? tror inte ens hon kunde fått nån snygg railbird?

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hade hon med sina pengar skaffat en personal trainer så hade hon kunnat se helt ok ut. Kankse inte i klass med Liv boree hehe men ändå. Hade scott blivit tillsammans med Liv boree då hade jag fantamej blivit arg.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Tycker att det är fint att två personer funnit varann och kärleken. Inte direkt läge för utomstående att vara småaktiga.

+1. Hoppas jag aldrig blir så känd att någon startar en forumtråd om mitt utseende.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu