Hjulapan Postad 26 Januari , 2011 Rapport Postad 26 Januari , 2011 Nu är väl inte Annette världens skönhet själv men med hennes kändiskap och pengar så tycker man marknaden borde vara ganska öppen ändå. Så blev hon betagen av Scott Montgomery (OMG), haha. Men killen är kanske riktigt hyvens, vad vet jag. Smaken är som baken. Vissa damer finner ju Berk karlsson attraktiv so why not.. Citera
Supertequila Postad 26 Januari , 2011 Rapport Postad 26 Januari , 2011 Tycker iofs att han ser betydligt bättre ut än hon gör. Citera
jon123 Postad 26 Januari , 2011 Rapport Postad 26 Januari , 2011 jag förstår inte alls grejen? dom båda har ett tiotal millar inspelade. ser ungefär lika bra ut osv osv låter nästan som att OP är lite avis på Scott Citera
Hjulapan Postad 26 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 26 Januari , 2011 Man vill inte ha bättre då? Måste hitta lika snygg (ful) som en själv. Citera
Hjulapan Postad 26 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 26 Januari , 2011 Jag bryr mig alltså inte. Blev bara lite förvånad, hade väntat mig nån modell eller i alla fall toppskitet bland snygga yngre pokerspelare. Varför inte vårt senaste stjänskott Viktor Blom exempelvis. Citera
Spelgalen Postad 26 Januari , 2011 Rapport Postad 26 Januari , 2011 Tycker isåfall snarare det märkliga i det hela är Scott Montgomerys val av flickvän. Citera
Hjulapan Postad 26 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 26 Januari , 2011 äch det hade man väl kunnat stå ut med. Bo på lyxhotell i Las vegas och göka henne mellan turneringarna. Citera
HataSKV Postad 26 Januari , 2011 Rapport Postad 26 Januari , 2011 Gissar att du skulle göka med Scott också om du fick bo på lyxhotell mellan railpassen. Citera
jon123 Postad 26 Januari , 2011 Rapport Postad 26 Januari , 2011 Jag bryr mig alltså inte. Blev bara lite förvånad, hade väntat mig nån modell eller i alla fall toppskitet bland snygga yngre pokerspelare. Varför inte vårt senaste stjänskott Viktor Blom exempelvis. hur tänker du nu? varför skulle någon snygg modell eller Blom välja henne? det funkar inte så för tjejer, är man rik och "ful" så får man ändå nöja sig med någon jämnsnygg. Citera
Hjulapan Postad 26 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 26 Januari , 2011 hur tänker du nu? varför skulle någon snygg modell eller Blom välja henne? det funkar inte så för tjejer, är man rik och "ful" så får man ändå nöja sig med någon jämnsnygg. Är det verkligen så illa? tror inte ens hon kunde fått nån snygg railbird? Citera
Hjulapan Postad 26 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 26 Januari , 2011 Hade hon med sina pengar skaffat en personal trainer så hade hon kunnat se helt ok ut. Kankse inte i klass med Liv boree hehe men ändå. Hade scott blivit tillsammans med Liv boree då hade jag fantamej blivit arg. Citera
Supertequila Postad 26 Januari , 2011 Rapport Postad 26 Januari , 2011 Tycker att det är fint att två personer funnit varann och kärleken. Inte direkt läge för utomstående att vara småaktiga. Citera
ea_0707 Postad 27 Januari , 2011 Rapport Postad 27 Januari , 2011 vad är det här för tråd? lås och bränn upp den Citera
valterego Postad 27 Januari , 2011 Rapport Postad 27 Januari , 2011 Tycker att det är fint att två personer funnit varann och kärleken. Inte direkt läge för utomstående att vara småaktiga. +1. Hoppas jag aldrig blir så känd att någon startar en forumtråd om mitt utseende. Citera
devalanteriel Postad 27 Januari , 2011 Rapport Postad 27 Januari , 2011 Nä, det är inte riktigt det Sandlådan är till för. Citera
Recommended Posts