Charmichel Postad 25 Januari , 2011 Rapport Postad 25 Januari , 2011 Hejsan alla. Ska försöka mig på en liten presentation. Är 21 bast, spelat sen 4 år tillbaka med både framgångar och motgångar. Orkar inte berätta så mycket mer, den som är nyfiken får fråga bara. Det som kommr spelas är turneringar och heads-up sng, samt lite omaha ibland för att lära mig lite bättre . Kommer att spela på svenska spel och redbet. Rulle db start svenska spel är 13 k redbet €200. Hoppas jag kan bidra med lite rolig läsning, ska försöka att vara så aktiv som bara möjligt . Ses på borden! Citera
Luskan Postad 25 Januari , 2011 Rapport Postad 25 Januari , 2011 Låter spännande!. Vad Har du för favoritfärg? Kommer följas! GL! Citera
Charmichel Postad 25 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 25 Januari , 2011 Låter spännande!. Vad Har du för favoritfärg? Kommer följas! GL! Tackar! Haha inte den frågan jag trodde jag skulle få, men det måste nog vara blå Citera
Charmichel Postad 26 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 26 Januari , 2011 Blev inte så mycket spel den här första dagen i dagboken, hade tjejen på besök. Men jag hann med några Hu- sngs, och en turnering. Åkte innan pris i turneringen så casha 0 där, lyckas dock plussa i hu hela 276 kr efter några spelade. Alltid skönt med en grön start iaf . 25/1 + 276 kr Citera
Charmichel Postad 7 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 7 Februari , 2011 Inte lirat överdrivet mycket men tog ut 11 000 av mina 13 då jag kände att jag ville mest bara skotta och ha lite kul. Men satt in 4000 för 1 vecka sen drygt, nu är rullen på 18400. Spelar 2/4 PL0. Citera
Recommended Posts