evpfisk Postad 25 Januari , 2011 Rapport Postad 25 Januari , 2011 varför har forumet dött? varför får vi inga motiverande bonusar längre? tycker inte folk siten är superriggad längre? ps. 2cheap bottar på i full fart, jag förstååår inte hur everest kan missa (eller inte bryr sig om) honom... Citera
Mr.Lajban Postad 26 Januari , 2011 Rapport Postad 26 Januari , 2011 Ingen månadsbonus på Everest = inget spel Citera
León Postad 26 Januari , 2011 Rapport Postad 26 Januari , 2011 Gissningsvis har sajtreppen blivit varslad då Everest gör mindre pengar än någonsin. Maken till mer missköt pokersajt är svår att hitta, så var ju bara en tidsfråga innan actionen på Everest skulle stagnera... Givetvis påverkade den franska bannlysningen mycket, men ändå, hade man brytt sig det minsta om spelarvård hade man haft en stor spelarbas än idag. I skrivande stund är det på nivåer över nl50 enbart action på ETT nl800-bord. För ett år sedan drygt var det inga problem att få action på 10 st nl200-bord, exempelvis. Härligt att 2cheap är inne å röjer ännu. Bortsett mig, känner jag till två regs som delvis lämnade Everest just för att 2cheap-boten blev det som fick bägaren att rinna över. Citera
DrRoland Postad 26 Januari , 2011 Rapport Postad 26 Januari , 2011 För lite bonusar och för mycket botar för min smak. Citera
zico1982 Postad 28 Januari , 2011 Rapport Postad 28 Januari , 2011 Er det så at 2cheap er en bot,eller? Nice to know for jeg har hatt honnom på mina bord i det siste... Ellers forsvant Lolilol og bilnuifn eftersom mange klagde dem infor siten som botar:shock: Ellers stannar jag kvar eftersom nivåen på nl 100 er~ som nl 25 på Pokerstars:mrgreen: Citera
Recommended Posts