Agent Cooper Postad 14 Februari , 2011 Rapport Postad 14 Februari , 2011 Fördelen för mig att spela backad är:Slippa lägga massa energi på BR management Jag lägger tre timmar per dag i BR-managment. Hinner eller orkar knappt spela poker längre. Kan detta vara nåt för mig? Citera
gemigpengar Postad 14 Februari , 2011 Rapport Postad 14 Februari , 2011 Skulle det kanske kunna vara. Sedan så måste du ju samtidigt vara öppen för att du kommer ge bort ganska stor del av dina vinster. Men och andra sidan så kan detta alternativ kanske ta dig upp i nivåer och då kanske inte det spelar så stor roll Citera
LykkaSiGya Postad 14 Februari , 2011 Rapport Postad 14 Februari , 2011 Jag lägger tre timmar per dag i BR-managment. Hinner eller orkar knappt spela poker längre. Kan detta vara nåt för mig? Men lol... det är ju precis det han skriver. Ibland undrar man om alla värkligen är läskunniga... Citera
Drekari Postad 14 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 14 Februari , 2011 Men lol... det är ju precis det han skriver. Ibland undrar man om alla värkligen är läskunniga... Fick en liten känsla av att han var ironisk, men vem vet.. Citera
okocha Postad 14 Februari , 2011 Rapport Postad 14 Februari , 2011 Fick en liten känsla av att han var ironisk, men vem vet.. ja, nu när du säger det så verkar det faktiskt ganska troligt. snyggt uppsnappat! Citera
LykkaSiGya Postad 14 Februari , 2011 Rapport Postad 14 Februari , 2011 Fick en liten känsla av att han var ironisk, men vem vet.. sjukt att jag genomskådar din fjärdelevel.. känns som man är ganska osårbar då Citera
Drekari Postad 14 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 14 Februari , 2011 sjukt att jag genomskådar din fjärdelevel.. känns som man är ganska osårbar då http://www.gifbin.com/bin/1238584287_seinfeld_had_enough.gif Citera
KungKroon Postad 14 Februari , 2011 Rapport Postad 14 Februari , 2011 Sjukt att Okocha blev förloraren i levelkriget när han inte ens var med Citera
okocha Postad 14 Februari , 2011 Rapport Postad 14 Februari , 2011 Sjukt att Okocha blev förloraren i levelkriget när han inte ens var med +1. eller? Citera
Mr.Lajban Postad 21 Februari , 2011 Rapport Postad 21 Februari , 2011 Jag har tidigare varit av åsikten att endast förlorande spelare är intresserade av stake. Annars lirar man väl ihop rullen själv. Har ändrat åsikt. Tror t o m att jag själv skulle lira bättre som stakad. Jag har helt enkelt svårt att spela med större summor för egna pengar. Ändringen av åsikt kom när jag av en slump kom med i Prostaker survivor. Bara spel NL50, 500$ i rullen för de som inte vet. Man blev bedömd efter sitt spel av coacher. Började med att tappa 3 inköp och kände lite panik. Inte direkt någon vettig rulle att lira med. Tog mig en funderare och sa till mig själv. Skit i resultatet, det är inte mina pengar, jag förlorar inte en spänn, lira bara bra poker. En vecka senare var rullen uppåt 1000$. Jag fokuserade bara på spelet. Det var en skön känsla. Citera
Trillske Postad 21 Februari , 2011 Rapport Postad 21 Februari , 2011 Som student sedan 3 år tillbaka kan jag garantera att det kan finnas anledningar bortom pokerresultat att man inte kan finansiera en vettig rulle själv. Har haft noll (0) förlustmånader*, och trots det två tillfällen jag kikat på stejk som alternativ. M.a.o. kan det helt klart vara bra för båda parter med rätt upplägg. *Försöker få in det så ofta som möjligt för om en vecka lär det inte stämma. Citera
Recommended Posts