MrFroggyX Postad 11 Juli , 2005 Författare Rapport Postad 11 Juli , 2005 Med den Avataren kan det bar gå bra! Heja, heja! Haha.. Ja, inte denna gangen.. Citera
Kafka Postad 11 Juli , 2005 Rapport Postad 11 Juli , 2005 Trist! Du slog iaf. minst 4000 personer. Spelade du mot några kändisar? Åkte du på några feta bad beats? Finns det en chans att möta en WSOP-spelare i någon turnering i Örebro? Hej. Jag ar ute Akte nar vi var runt 900-1000 pesoner kvar.. Nu kanns de lite tungt.. Var ju ganska nara att komma in i prispengarna.. Men men.. Easy come easy gone.. Nu ska jag sova LANGE! Ar helt slut. Citera
Luap Postad 11 Juli , 2005 Rapport Postad 11 Juli , 2005 Mycket stort att placera sig som du gjorde ändå. Well played my friend! Citera
Shiver Postad 11 Juli , 2005 Rapport Postad 11 Juli , 2005 Bra jobbat Froggy. En fråga, brukar du sitta vid 1/2 NL 6-manna bord på Expekt? Om det är du så har vi stött på varandra ett par ggr. om minnet inte sviker mig =) / A.K.A Kisaragi Citera
Recommended Posts