Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej!

Jag ska göra en insättning på $1500 men vet inte riktigt vart jag ska sätta in pengarna. Så jag undrar om ni har några tips på hemsidor som uppfyller, eller nästan uppfyller följande krav:

- Mycket fiskar runt NL50 (speciellt på cg heads up då det är där jag håller till mest)

- En bra depositbonus

- Rakeback

- Möjlighet att använda holdem manager

- Hyfsat hög trafik

Tack på förhand :-)

Postad

Är skattefritt ett krav?

Annars är det väl stars och ftp som gäller, högst trafik gissar jag, och bra bonusar. Party poker har jag noll koll på, kolla upp!

Sen vet jag inte var det är högst trafik bland de europeiska sidorna.

Postad

Då våra forumregler är som följer stänger jag den här

3. Bonus- och Affiliatekoder samt Rakeback

3.1 - För att vanliga trådar inte ska översvämmas med "just nu är det bonus hos"-inlägg, så har det skapats två specifika bonustrådar under Onlinepoker, dessa byts ut på månadsbasis.

3.2 - Det är förbjudet att posta inlägg eller skicka erbjudande via PM. Detta gäller reklam för både egna och andras affiliate-sajter samt rakeback. Detta gäller även i bonus-trådarna.

3.3 - Det heller inte tillåtet att posta inlägg där man ber om information eller erbjudande kring bonus- eller affekoder samt rakeback via PM. Detta gäller även i bonus-trådarna.

Självklart kan du hitta en del info på höger sida här. http://www.poker.se/