Imfromsweden Postad 9 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 9 Mars , 2011 Jovisst förstår jag att det är standard o det, men det är ändå alltid trist att gå på en breakeven stretch, så brukar ändå whina Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 9 Mars , 2011 Rapport Share Postad 9 Mars , 2011 lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 9 Mars , 2011 Rapport Share Postad 9 Mars , 2011 Jovisst förstår jag att det är standard o det, men det är ändå alltid trist att gå på en breakeven stretch, så brukar ändå whina Spara whinet till en riktig downswing imo, finns jue ingen som inte haft den liksom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RoopzY Postad 9 Mars , 2011 Rapport Share Postad 9 Mars , 2011 Jamen låt grabben vara, klart han ska få reflektera över sina känslor i sin dagbok. Utan känslor skulle vi blott vara djur i ödemarken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jinti91 Postad 11 Mars , 2011 Rapport Share Postad 11 Mars , 2011 Jamen låt grabben vara, klart han ska få reflektera över sina känslor i sin dagbok. Utan känslor skulle vi blott vara djur i ödemarken. Men vissa behöver ju bara få sättas i perspektiv till andra för att förstå själva att det inte är så illa som man tror. Jag vet själv att whinea över några inköp under ev, men har fått undervisning om hur en riktig downswing kan se ut och då förstått mig på att jag gnällt över strunt. Men åsido så spelar jag inte i närheten av de summor som IFS spelar med, så får inte samma ekonomiska ångest över några inköp under ev. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 11 Mars , 2011 Rapport Share Postad 11 Mars , 2011 IFS hur ser du ut irl? erkänn att du är smal och använder keps mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 11 Mars , 2011 Rapport Share Postad 11 Mars , 2011 och spelar innebandy Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 11 Mars , 2011 Rapport Share Postad 11 Mars , 2011 och spelar innebandy tror mer på nån induviduell sport, tror snarare gammal tennisspelare på cds vis än gammal golfare på leos vis. troligast är väl dock friidrott, och då 800-1500m. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 11 Mars , 2011 Rapport Share Postad 11 Mars , 2011 tror mer på nån induviduell sport, tror snarare gammal tennisspelare på cds vis än gammal golfare på leos vis. troligast är väl dock friidrott, och då 800-1500m. innebandy som om det vore en individuell sport obv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Antisk Postad 11 Mars , 2011 Rapport Share Postad 11 Mars , 2011 innebandy är ingen sport det är en hobby Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 11 Mars , 2011 Rapport Share Postad 11 Mars , 2011 innebandy är ingen sport det är en hobby -1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 11 Mars , 2011 Rapport Share Postad 11 Mars , 2011 innebandy är ingen sport det är en hobby knappt ens de imo.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 11 Mars , 2011 Rapport Share Postad 11 Mars , 2011 knappt ens de imo.. Handboll är för grottmänniskor!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 11 Mars , 2011 Rapport Share Postad 11 Mars , 2011 är troligen bara musen och charlie sheen som spelar innebandy för att vinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 11 Mars , 2011 Rapport Share Postad 11 Mars , 2011 är troligen bara musen och charlie sheen som spelar innebandy för att vinna. alla andra gör de gör teh lulz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeavyM Postad 11 Mars , 2011 Rapport Share Postad 11 Mars , 2011 kajan också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Imfromsweden Postad 11 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 11 Mars , 2011 IFS hur ser du ut irl? erkänn att du är smal och använder keps mycket. Haha, jag är väl normal-smal, men använder aldrig keps. För övrigt är jag också normal-lång och blond. Tränar dessutom pingis rätt hårt, fast har hållt på med alla andra sporter som man kan tänka sig. Hör dock hemma bland racketsporterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DavidDuzak Postad 11 Mars , 2011 Rapport Share Postad 11 Mars , 2011 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 11 Mars , 2011 Rapport Share Postad 11 Mars , 2011 det gör alla riktigt bra pokerspelare sluta dolka IFS. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 11 Mars , 2011 Rapport Share Postad 11 Mars , 2011 sjukt, pingisspelare har sjuk edge. har en irl barndomsvän som tjänade millen innan jag ens kunde reglerna, allt genom pingisen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 11 Mars , 2011 Rapport Share Postad 11 Mars , 2011 Ah många pingisspelare eller ex. pingisspelare som hamnat i pokersvängen faktiskt. På alla nivåer av såväl pingis som poker kan väl tilläggas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 11 Mars , 2011 Rapport Share Postad 11 Mars , 2011 Har ett par 2 år pingistourande bakom mig faktist! Nu kanske jag inte riktigt kan klassa mig pokerspelare eller pingisspelare men ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snygglenn Postad 11 Mars , 2011 Rapport Share Postad 11 Mars , 2011 Någon som spelade bästa fyran? 19e i sverige -99 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Imfromsweden Postad 11 Mars , 2011 Författare Rapport Share Postad 11 Mars , 2011 Ah många pingisspelare eller ex. pingisspelare som hamnat i pokersvängen faktiskt. På alla nivåer av såväl pingis som poker kan väl tilläggas mm, har också hört det. Undrar om det beror på att båda kräver en enorm diciplin och att man verkligen går in för det. Dessutom kräver båda att man är väldigt stark psykiskt sett, eftersom det är nästan lite löjligt hur lätt det är att tilta i pingis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 11 Mars , 2011 Rapport Share Postad 11 Mars , 2011 mm, har också hört det. Undrar om det beror på att båda kräver en enorm diciplin och att man verkligen går in för det. Dessutom kräver båda att man är väldigt stark psykiskt sett, eftersom det är nästan lite löjligt hur lätt det är att tilta i pingis haha de här va kul Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts