wahlen1 Postad 28 September , 2011 Rapport Share Postad 28 September , 2011 Cc-Malmö, när brukar cg borden dra igång på lördagar? 16 öppnar dom, kan ju säga att i göteborg i lördags var där rätt många bord redan 6 men börja väl mer och mer vid 7-9 tiden Ska du dit? Ska ner till ystad så ska förmodligen in! får träffas då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WhySoSerious Postad 29 September , 2011 Författare Rapport Share Postad 29 September , 2011 16 öppnar dom, kan ju säga att i göteborg i lördags var där rätt många bord redan 6 men börja väl mer och mer vid 7-9 tiden Ska du dit? Ska ner till ystad så ska förmodligen in! får träffas då Okej, tack : ) ja, eventuellt så ska jag dit på lörd. Nice! ja det får vi göra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WhySoSerious Postad 29 September , 2011 Författare Rapport Share Postad 29 September , 2011 Springer förjävligt på 3/6 och ok på 2/4.. WHYYYY Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WhySoSerious Postad 29 September , 2011 Författare Rapport Share Postad 29 September , 2011 Palla boka en 5 siffrig backmånad en gång till, imorgon blire långgrind. volymen är iaf hyfsad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Imfromsweden Postad 29 September , 2011 Rapport Share Postad 29 September , 2011 3/6 är så jävla riggat att det inte ens är roligt. Gå från 2/4 --> 5/10 istället Seriöst råd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WhySoSerious Postad 30 September , 2011 Författare Rapport Share Postad 30 September , 2011 3/6 är så jävla riggat att det inte ens är roligt. Gå från 2/4 --> 5/10 istället Seriöst råd Äsch standard Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WhySoSerious Postad 1 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 1 Oktober , 2011 Igår gick pokern kallt, backade 2k$ och ganska mkt under ev igen. Men jag spelade precis sista sessionen för månaden och hittade rekordplusset på 4k$ och löjligt mycket ÖVER ev för en gångs skull, precis vad som behövdes nu Dock så backade jag ändå ganska mycket den här månaden, slänger upp en sammanfattning i helgen när jag pallar. Imorgon blir det cc och utgång i Malmö, kommer bli feett. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WhySoSerious Postad 2 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 2 Oktober , 2011 Gårdagen var helt ok. det blev 20/20 på cc och jag slutade typ be. 50/50 bordet som öppnade lite innan jag stack såg dock jävligt lockande ut, men min liverulle tillät inte riktigt där igår. blir nog det nästa gång iaf. En sak jag inte fattar var varför de reloadade dealerns marker med 500k sek(!) på ett 20/20 bord. 2 vakter var givetvis med, men wtf liksom?! Vet att jag kom på en massa awesome pokernickz på fyllan igår också, har obv glömt nu. fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WhySoSerious Postad 2 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 2 Oktober , 2011 Sammanfattning av September Händer: 43,500 Poker: -8500$, +3000kr @svs. Rakeback: ~3500$ Totalt: ~-4500$ Nöjd med volymen och min prestation, tycker att jag har lärt mig en del den här månaden. sen att jag sprungit ganska kasst är ju en annan sak (förutom sista sessionen då jag sprang gudalikt). Har även hoppat på lite 3/6 nu, älskar att ha 2 olika nivåer att spela på och det är väll ungefär samma spel där då det är samma regs som på 2/4, dock en del "highstakesregs" som spelar den nivån också så det är väll där skillnaden är isf. Jag ser riktigt mycket fram emot Oktober nu känner på mig att det kommer klonkas vildt, jinxxx Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ludas Postad 3 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 3 Oktober , 2011 Ser fram emot att se dig knäcka på 3/6. Tycker du verkar ha ett starkt psyke som är så positiv trots delvis negativa resultat. Med den inställningen och hårt jobb är du snart tillbaka i det gröna, dont worry Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WhySoSerious Postad 3 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 3 Oktober , 2011 Ser fram emot att se dig knäcka på 3/6. Tycker du verkar ha ett starkt psyke som är så positiv trots delvis negativa resultat. Med den inställningen och hårt jobb är du snart tillbaka i det gröna, dont worry Det ser jag också fram emot! Tror det är väldigt viktigt att hela tiden hålla sitt psyke i balans, se det mesta positivt, blunda för variansen och istället ta lärdom (tycker att jag lyckas ganska bra med det även om det då och då kommer någon whinepost) Ty for peptalk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WhySoSerious Postad 3 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 3 Oktober , 2011 Bra förstasession på månaden, skönt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WhySoSerious Postad 4 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 4 Oktober , 2011 det går bra nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poddna Postad 5 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2011 Snart dags att byta namn på dagboken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WhySoSerious Postad 5 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 5 Oktober , 2011 Snart dags att byta namn på dagboken Ja jag måste bara komma på något nötigt. dock så kör jag nog på såhär ett tag till innan jag lägger upp nya, hårda mål. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FormerForum Postad 5 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2011 Blir alltid glad av den här dagboken. Jobbar fram samma psyke som dig. Inte IRL obv. Hur många bord? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 5 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2011 Resan ifrån NL600 till WSOP 2012? eller nått brb måste pissa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FormerForum Postad 5 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 5 Oktober , 2011 Resan ifrån NL600 till WSOP 2012? eller nått brb måste pissa Och jag ska lägga upp brudar i min db. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WhySoSerious Postad 6 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 6 Oktober , 2011 Blir alltid glad av den här dagboken. Jobbar fram samma psyke som dig. Inte IRL obv. Hur många bord? Skönt att höra! blir glad av din db också tbh standard är väll 6-8 bord, men det beror helt på värdet. ibland kan jag sitta med upp till 12, max. Resan ifrån NL600 till WSOP 2012? eller nått brb måste pissa Haha kanske det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WhySoSerious Postad 6 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 6 Oktober , 2011 Har för mig att fi foldar sisådär 60% vs 3 bets. Kallt? jag tror jag gillar spelet. Han har inte många klöver A så det känns som att vi "flippar" mot det mesta. synpunkter? Grabbed by Holdem Manager NL Holdem $6(BB) On Game Hero ($936) BB ($1,560) UTG ($1,240) UTG+1 ($398) CO ($1,103) BTN ($651) Dealt to Hero A:diamond: J:club: fold, fold, fold, BTN raises to $12, Hero raises to $48, fold, BTN calls $36 FLOP ($102) K:club: 3:club: Q:club: Hero bets $64, BTN raises to $150, Hero raises to $888 (AI), BTN calls $453 (AI) TURN ($1,308) K:club: 3:club: Q:club: 5:diamond: RIVER ($1,308) K:club: 3:club: Q:club: 5:diamond: 6:club: BTN shows Q:diamond: K:diamond: (Pre 43%, Flop 56.6%, Turn 72.7%) Hero shows A:diamond: J:club: (Pre 57%, Flop 43.4%, Turn 27.3%) Hero wins $1,305 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WhySoSerious Postad 7 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 7 Oktober , 2011 En 4k hands session precis avklarad, hyffsat fint värde och jag slutade -800$ (ganska mycket över ev, HEHEHE) tänkte att jag skulle slänga upp en del händer idag men pallar inte leta upp nu. hittade dock 2 lite roliga. Grabbed by Holdem Manager NL Holdem $6(BB) On Game SB ($600) BB ($620) UTG ($1,471) Hero ($714) BTN ($1,416) Dealt to Hero 7:club: 7:spade: UTG raises to $18, Hero calls $18, fold, SB raises to $78, fold, fold, Hero calls $60 FLOP ($180) A:heart: J:diamond: 7:diamond: SB bets $100, Hero calls $100 TURN ($380) A:heart: J:diamond: 7:diamond: 2:club: SB bets $175, Hero raises to $536 (AI), SB calls $247 (AI) RIVER ($1,224) A:heart: J:diamond: 7:diamond: 2:club: 7:heart: SB shows J:heart: J:club: (Pre 81%, Flop 95.7%, Turn 97.7%) Hero shows 7:club: 7:spade: (Pre 19%, Flop 4.3%, Turn 2.3%) Hero wins $1,221 Grabbed by Holdem Manager NL Holdem $4(BB) On Game SB ($399) BB ($325) UTG ($447) UTG+1 ($387) Hero ($402) BTN ($546) Dealt to Hero T:heart: T:club: fold, UTG+1 raises to $12, Hero calls $12, fold, fold, fold FLOP ($30) 8:club: 7:spade: J:heart: UTG+1 bets $22, Hero calls $22 TURN ($74) 8:club: 7:spade: J:heart: A:heart: UTG+1 bets $50, Hero calls $50 RIVER ($174) 8:club: 7:spade: J:heart: A:heart: 8:diamond: UTG+1 bets $90, Hero raises to $318 (AI), UTG+1 folds Hero shows T:heart: T:club: Hero wins $351 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poddna Postad 7 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2011 Har för mig att fi foldar sisådär 60% vs 3 bets. Kallt? jag tror jag gillar spelet. Han har inte många klöver A så det känns som att vi "flippar" mot det mesta. synpunkter? Grabbed by Holdem Manager NL Holdem $6(BB) On Game Hero ($936) BB ($1,560) UTG ($1,240) UTG+1 ($398) CO ($1,103) BTN ($651) Dealt to Hero A:diamond: J:club: fold, fold, fold, BTN raises to $12, Hero raises to $48, fold, BTN calls $36 FLOP ($102) K:club: 3:club: Q:club: Hero bets $64, BTN raises to $150, Hero raises to $888 (AI), BTN calls $453 (AI) TURN ($1,308) K:club: 3:club: Q:club: 5:diamond: RIVER ($1,308) K:club: 3:club: Q:club: 5:diamond: 6:club: BTN shows Q:diamond: K:diamond: (Pre 43%, Flop 56.6%, Turn 72.7%) Hero shows A:diamond: J:club: (Pre 57%, Flop 43.4%, Turn 27.3%) Hero wins $1,305 Tycker den ser helt okej spelad ut såhär vid första anblick. Det enda vi är rädda för är typ. Som du ser så får du ju in det med 43% EQ trots att han har top2 här. Sen är det ju inte omöjligt att han har , vilket skulle vara väldigt trevligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WhySoSerious Postad 9 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 9 Oktober , 2011 Gött bakfylleslask på svs 5/10 idag, upp 7k sek på 800 händer sprang otroligt bra så någon reg blev lite sne, standard Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 9 Oktober , 2011 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2011 Gött bakfylleslask på svs 5/10 idag, upp 7k sek på 800 händer sprang otroligt bra så någon reg blev lite sne, standard :lol: std som sagt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
WhySoSerious Postad 9 Oktober , 2011 Författare Rapport Share Postad 9 Oktober , 2011 :lol: std som sagt! kaanske den här månaden ja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts