devalanteriel Postad 27 Januari , 2011 Rapport Share Postad 27 Januari , 2011 What, vilken tog jag som ingen annan klarade? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hubbahubba Postad 27 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 27 Januari , 2011 My misstake, Bergmannen fixade också #17. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 27 Januari , 2011 Rapport Share Postad 27 Januari , 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hubbahubba Postad 28 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 28 Januari , 2011 What, vilken tog jag som ingen annan klarade? Jag kan formulera om mig och säga att varje nytt svar tillförde något. En annan rolig iaktagelse är att det finns en låt som alla tagit. Och ingen tog din "klassiker" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hubbahubba Postad 28 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 28 Januari , 2011 Lovar, jag ska. Har glömt/missat/whatever. Senast imorgon kommer rätta raden. Tidigast i förrgår kommer du att få facit. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 28 Januari , 2011 Rapport Share Postad 28 Januari , 2011 Tack för svaren hnat och Bergmannen, då jag anser att ni är utom tävlan får ni själva outa era poäng.En kul iaktagelse är att alla plockat något som ingen annan tagit. Jag är ju lika nyfiken som Dev. vilken var jag ensam om? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 28 Januari , 2011 Rapport Share Postad 28 Januari , 2011 Well done också, Hubba! Även om deltagarantalet var mediokert var det ett bra quiz, och sån här forumaktivitet uppskattar iaf jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hubbahubba Postad 28 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 28 Januari , 2011 Valterego du var(är fortfarande) du ensam om #47. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hubbahubba Postad 28 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 28 Januari , 2011 Kan fylla på med att hnat är ensam om #35 och Bergmannen är ensam om #48. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 28 Januari , 2011 Rapport Share Postad 28 Januari , 2011 Jag får inte ner filen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hubbahubba Postad 28 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 28 Januari , 2011 Jag testade precis att ta hem den och det gick bra. Jag klickade på "Your download will begin shortly... or click here to Download the file now". Annars kanske någon vänlig själ med din e-post adress kan skicka den till dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hubbahubba Postad 31 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 31 Januari , 2011 Om det finns intresse för en quiz med Film/TV tema så kan en sådan dyka upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hubbahubba Postad 5 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 5 Februari , 2011 http://pokerforum.nu/forum/off-topic/64082-musikquiz-film-tv-tema.html finns nu ... Ni som svarat på januariquizen har kanske ett litet försprång. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts