Gå till innehåll

SvS's Klient buggar kommer inte åt borden


Freddy1337

Recommended Posts

Rubriken säger det mesta. Som utloggad kan jag se borden på listan men så fort jag försöker logga in så sitter jag fast i "egen spelgräns" tabben.

 

Vore grymt om någon kunde hjälpa för nu har jag väntat på detta i 2 två dagar hehe och så buggar klient programmet självklart.

 

Ominstallerat klienten 3 gånger utan success

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tråden kan låsas

 

Problemet löstes såhär:

 

Ringde supporten, de sa till mig att ominstallera igen även fast jag gjort det två gånger som jag sa till snubben. Felet låg hos mig enligt honom.

 

Efter en timme bestämde jag mig iaf för att testa på att lira igenom browsern.

 

Samma problem där, och nu började jag inse varför det buggade. Jag var tvungen och göra en spelplanering med hur många timmar som jag kunde max spela. Denna funktion kunde jag endast komma åt genom browsern eftersom i klienten kunde man inte trycka på "spara".

 

Som sagt, lås tråden men låt den va kvar. Flera kommer nog ha detta problem med

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter en dags spelande på SvS's;

 

Supporten suger fast trevlig.

 

Poker borden är riktigt jävla fula, Det röda gör så att man knappt ser någonting. Ingen bra funktion för multitabling suger kewk

 

Men men, plusade cirka 30% utav bankrollen på första kvällen. Får se om man lyckas fortsätta plusa, riktigt mycke fisk på låga nivåerna haha. Lirar på samma nivåer på Titan, där har jag problem därimot.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är inte 5 bord max på svs längre?

 

Längst uppe finns det en flik som säger bord 1-5. Så antar det.

 

 

Btw såhär säger SvS's regler "# Det är inte tillåtet för spelare att för beräkning av bästa bud använda pokerrobotar, dataprogram eller andra liknande hjälpmedel."

 

Betyder det att pokertracker inte får användas? Funderar på att testa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...