Gå till innehåll

Förberedande frågor inför Las Vegas


fulpetson

Recommended Posts

Hej

 

Vi är 7 stycken grabbar/yngre gubbar som tänkte bege oss till syndernas stad i dagar, 16-21/2. Många frågor uppkommer dock när jag ska boka boende.

 

Tänkte att någon på forumet säkert har svar på den här lilla frågan.

 

- På Hotels.com får jag upp små sviter med endast 2 queen beds per rum (och nån bäddsoffa), räcker 2 sådana rum för 7 pers?

 

- Brukar det inte finnas sviter som är för fler än 4? Utan att det blir dunderdyra Pent house?

 

- Ligger Signature för långt från strippen? Gångavstånd?

 

Har massa mer frågor, men ska ut och träna så kommer nog fler sen. Tack på förhand om någon har lust att svara!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Februari är ju inte tokvarmt. Signature funkar utmärkt om man vill gå lite. Åker man gärna rulltrappa eller tar taxi så fort det är en möjlighet så kanske man ska välja treasure istället.. el annan mer centrerad i samma prisklass.

 

Om jag vore ni skulle jag köra via hotwire. Jag fixade venetian för 130/natt och treasure för 39. Sikta på 5 stjärnor norra strippen så har du venetian. Blir det nåt annat... var glad =) 4 stjärnor så blir det säkert TI.

 

las-vegas-map.gif

 

Norr om MGM el sönder om TI är nog vettigt men det beror ju på vad ni ska göra...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

- På Hotels.com får jag upp små sviter med endast 2 queen beds per rum (och nån bäddsoffa), räcker 2 sådana rum för 7 pers?

det ska nog räcka, rummen i vegas är generellt ganska så stora... det brukar nästan alltid gå att ställa in en extrasäng i ett rum för en extra kostnad.

- Brukar det inte finnas sviter som är för fler än 4? Utan att det blir dunderdyra Pent house?

jo, men de brukar va svindyra :mrgreen:

- Ligger Signature för långt från strippen? Gångavstånd?

verkar ligga på gångavstånd från strippen

Har massa mer frågor, men ska ut och träna så kommer nog fler sen. Tack på förhand om någon har lust att svara!

varsågod!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

 

Vi är 7 stycken grabbar/yngre gubbar som tänkte bege oss till syndernas stad i dagar, 16-21/2. Många frågor uppkommer dock när jag ska boka boende.

 

Tänkte att någon på forumet säkert har svar på den här lilla frågan.

 

- På Hotels.com får jag upp små sviter med endast 2 queen beds per rum (och nån bäddsoffa), räcker 2 sådana rum för 7 pers?

 

- Brukar det inte finnas sviter som är för fler än 4? Utan att det blir dunderdyra Pent house?

 

- Ligger Signature för långt från strippen? Gångavstånd?

 

Har massa mer frågor, men ska ut och träna så kommer nog fler sen. Tack på förhand om någon har lust att svara!

 

Jag bodde på Signature i oktober. Det är en liten bit att gå för att komma till strippen. Enklast genom MGM grand och det tar säkert 10 minuter att gå.

 

Rummet jag bodde i var stort, men jag vet inte hur många extrasängar det är ok att ställa in.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...